Devlerin alışveriş uygulaması rekabeti

Güncelleme Tarihi:

Devlerin alışveriş uygulaması rekabeti
Oluşturulma Tarihi: Ekim 08, 2016 23:12

AKILLI telefonlar, artık alışverişlere de yön veriyor. Kullanıcıların akıllı telefonlarına yükledikleri alışveriş uygulamaları, kişiye özel düzenlenen indirimleri takip edilmesini, para-puan kazanmasını ve kredi kartı bile olmadan ödeme yapabilmesini sağlıyor.

Haberin Devamı

 Bu alanda da Türkiye’deki dev şirketler rekabete başladı. Boyner Grubu’nun Hopi uygulamasından sonra, Doğuş Grubu ZUBİZU’yu kullanıcıların beğenisine sundu. Son hamle de Koç Grubu’ndan geldi.

BOYNER GRUBU - HOPİ

2015 Nisan’da yayınlandı. 4 milyon üyeye ulaştı. 2 bin 500’ün üzerinde kampanya düzenlendi. Bu kampanyaların yüzde 45’i kişiye özel oldu. Üyelerine 140 milyon TL değerinde ‘Paracık’ kazandırdı. Kullanıcılar paracıklarını 210 milyon TL olarak harcadı. Uygulamaya mobil ödeme özelliği de eklenecek.

DOĞUŞ GRUBU - ZUBİZU

NİSAN 2016’da yayınlandı. 1 milyondan fazla üyesi var. 4 binin üzerinde kampanyanı düzenlendi. 4 binden fazla satış noktasında kullanılabiliyor. Turkcell Paycell ile mobil ödeme yapılabiliyor. Üyeler önünümüzdeki günlerde Turkcell Superonline altyapısı ile restoranlardaki Wi-Fi ağlarına otomatik bağlanılabilecek.

Haberin Devamı


KOÇ GRUBU - CHİPPİN

GRUBUN ‘Tanı’ şirketi tarafından geliştirildi. Geçen hafta uygulama mağazalarına giriş yaptı. İlk etapta 25’ten fazla markayla yola çıkıldı. Kullanıcılar yaptıkları her alışverişte, ödedikleri tutarın bir kısmını Chippin olarak kazanıyor. Biriken Chippinlerle hem ürün satın alınabiliyor, hem de banka hesabına nakit olarak aktarabiliyor. Mobil ödeme desteği de var.

 

BAKMADAN GEÇME!