Güncelleme Tarihi:
Her yıl bir markası için pazarlama, Ar-Ge ve kalite alanlarını kapsayan, 360 derece pazarlama projesi istenen yarışmaya bu sene 129 farklı üniversiteden 2124 başvuru gelirken, yarışma tarihinin en büyük başvuru rekoru kırıldı.
Proje yarışmasında ikinci grup 10 bin, üçüncü grup ise 7 bin 500 TL’lik ödülün sahibi oldu.
GERÇEK BİR PAZARLAMA DENEYİMİ YAŞADILAR
Ödül töreninde konuşan Yıldız Holding İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, “129 farklı üniversiteden 2.124 takım başvurusu almışız.
Dikkatimi çeken nokta 129 farklı üniversiteden başvuru almış olmamız. Türkiye’nin her bölgesinden üniversite var listede. Bu durumun, herkese fırsat eşitliği sunma ve çeşitliliğe verdiğimiz değer konusunda gösterdiğimiz özenin karşılığı olduğunu düşünüyorum. Öğrencilerimize global yapımızı tanıtma fırsatı yakalamış olduk. İş hayatına atılmadan önce gerçek bir pazarlama deneyimi yaşatmış olduk.
Bu süreçle gençler proje yönetimi, ekip çalışması, yaratıcı fikir geliştirme - uygulama ve sunum yapma konularında ciddi bir deneyim yaşadılar. Ayrıca bu deneyim ile gelişim ve kalkınmanın temel dinamiklerinden olan inovasyon kültürüne katkı sağladığımızı düşünüyorum. Dün yapılan sunumlarda finalist takımlarımızın projeleri değerli jürimiz tarafından değerlendirildi. Finale kalan 10 proje de gerçekten çok etkileyiciydi. Jürimiz seçim yapmakta, en iyileri belirlemekte oldukça zorlandı. Bu seçim sürecinde projeleri değerlendiren jüri üyelerimize de teşekkür etmek isterim” şeklinde konuştu.