Dergi pazarına Hello! geliyor

Güncelleme Tarihi:

Dergi pazarına Hello geliyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 06, 2004 01:09

DBR Genel Müdürü Neslihan Tokcan, dünyaca ünlü ‘Hello!’ dergisinin lisansörlük anlaşmasını Madrid’de imzaladı. Dünyaca ünlü Hello! Dergisi, 16 Haziran’dan itibaren DBR bünyesinde her çarşamba okurlarıyla buluşacak.

DÜNYACA ünlü haftalık ‘Hello!’ dergisi Türkiye’de yayına hazırlanıyor. 16 Haziran’dan itibaren her çarşamba okurlarıyla buluşacak olan Hello!, Türkiye pazarına DBR Doğan Burda Rizzoli ile birlikte giriyor.

Lisansörlük anlaşmasını Madrid’de imzalayan DBR Genel Müdürü Neslihan Tokcan, bu ay yayına başlayacak Hello! dergisinin Türk dergi pazarına yepyeni bir enerji ve stil getireceğini söyledi.

Melda Narmanlı Çimen’in yayın direktörlüğünde deneyimli bir ekip tarafından hazırlanan Hello!, güvenilir ve dürüst bir kimlikle habercilik yapan, haberi veriş biçimiyle fark yaratan, uluslararası içerikli bir cemiyet-yaşam-stil dergisi olarak kurgulanıyor.

EN ÇOK REKLAM ALAN DERGİ

1944 yılında Barselona’da Don Antonio Sanchez Gomez tarafından ‘eğlenceli ve bilgilendirici bir içerik sunmak’ amacıyla kurulan haftalık Hola! dergisi, bugün İspanya’nın en çok satan üçüncü, en çok reklam alan birinci dergisi konumunda.

Kurulduğu günden bu yana aynı aile tarafından yönetilen ‘Hola’ dergisi, İspanya’daki başarısının ardından, 1988 yılında İngiltere’de ‘Hello!’, 1998 yılında da Fransa’da ‘Oh La!’ adıyla yayınlanmaya başladı.


En çok satan kapak, düğün ve cenaze

Kapak konusu, Hello! dergisinin satışı üzerinde en etkili unsur. Bugüne kadar en çok satan kapaklarda ilk 5 şöyle sıralanıyor:

Prenses Diana’nın cenazesi.

Prenses Diana’nın ölümü.

Madonna’nın düğünü.

Prens Edward ile Sophia’nın düğünü.

Paul Gascoine’n düğünü.

Hello! Kapağını son anda belirliyor

Gazete mantığı ile son dakika hazırlanan Hello!’nun kapağında kimin olacağı baskıdan bir gün öncesine kadar belli olmuyor.

Hello! için önemli olan okurun memnuniyeti. John Kennedy Jr. öldüğünde derginin kapağı ve yarısı basılmışken, hepsi çöpe atılıyor ve bir gecede dergi yeniden yapılıyor.

Aynı şekilde Prenses Diana öldüğünde de bayilere dağıtılan 650 bin dergi toplatılıyor ve aynı gece yeni dergi hazırlanarak 1 milyon adet basılıyor. Baskının tamamı tükeniyor.

Hello!, haftalık bir dergi olmasına rağmen aylık dergilerin okur profiline sahip.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!