Güncelleme Tarihi:
Şirketten yapılan açıklamada, Migros mağazaları ve online uygulamalarında yer alan “İyilik Kataloğu”ndaki ürünler için belirtilen miktarlardaki tutarların, depremzede çocukların eğitimi için Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’na (TEGV) aktarılacağı belirtildi. Migros Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Ekmel Baydur, depremden en çok çocukların etkilendiğini belirterek, kampanya ile ilgili şu bilgileri verdi:
“Çocuklar için atacağımız her adım büyük önem taşıyor. Çocuklarımızın eğitimine katkıda bulunmak adına TEGV ile başlattığımız kampanya için birçok markamız elini taşın altına koydu. Tüketicilerimiz İyilik Kataloğu’ndan aldıkları her bir ürünle bu projeye katkıda bulunmuş olacaklar. Dayanışma ile yaralarımızı en hızlı şekilde saracağımıza ve bu zor günleri birlikte aşacağımıza inanıyoruz.”
TEGV Genel Müdürü Sait Tosyalı ise vakıf olarak afetin hemen ertesinde 5 TIR ile bölgede hazır bulunduğunu söyledi. Tosyalı, “Şanlıurfa ve Adana etkinlik noktalarımız ilk andan itibaren kapılarını vatandaşlarımıza açtılar; barınma imkânı sağladılar, temel ihtiyaçları karşıladılar. 17 araçlık filomuzdan diğerleri de sonraki günlerde bölgeye yönlendirildi ve halen Adıyaman, Hatay, Malatya ve Kahramanmaraş’ta çalışmalarını sürdürüyor. Çalışmalarımızı Migros gibi değerli bağışçılarımız sayesinde sürdürebiliyor, çocuklarımızın nitelikli eğitime erişimlerinde fırsat eşitliği sunabiliyoruz. Katkı sağlayan tüm markalara teşekkürlerimizi sunuyorum” diye konuştu.