Oluşturulma Tarihi: Ağustos 06, 2010 00:00
Avea, gerçekleştirdiği mille konuşturma projesini bu kez de İDO işbirliğiyle denizyoluna taşıyor.
Proje kapsamında, Sea&Miles
kredi kartı sahibi Avealı yolcular, ödedikleri Avea faturası veya yüklemesi kadar İDO mil puan, topladıkları İDO mil puan kadar da konuşma süresi kazanacak. Ulaşım konusunda v erdikleri hizmetleri anlatan Avea CEO’su Erkan Akdemir, “Türkiye’de ulaşımın destekçisi ve stratejik ortağı durumundayız” dedi.
Deniz ulaşımı önemli
Deniz ulaşımının önemine dikkat çeken Erkan Akdemir, şu bilgileri verdi:
Avea olarak kara, hava ve demiryollarındaki mobil iletişim çözümlerini deniz yoluna da taşıdık.
Avealıların iletişim ve ulaşım ihtiyaçlarını karşılarken kara ve hava yollarının ardından deniz yollarını da stratejik işbirliği alanı haline getirdik.
Eskişehir-Ankara hızlı tren hattını 3G kapsama alanına kavuşturduk.
MAN ve NEOPLAN otobüslerinde seyahat eden yolcular için 3G hızında ücretsiz internet sunduk.
THY’yle mil alanında işbirliği yaptık.
Katkı sağlayacağızİDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy da, Avea ile işbirliğinin krize rağmen büyüyen müşteri portföylerine katkı sağlayacaklarını anlatarak, “Bilet satışımızın yüzde 51’ini mobil olarak yapıyoruz. Avrupa’da bu oran yüzde 30 civarında. Avea ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliği kapsamında 50 bin Sea&Miles kart sahibi biriktirdikleri İDO seyahat mil puanları kadar Avea’dan konuşma süresi kazanırken, konuştukları dakikalar karşılığında da mil puanı kazanacak” dedi.