Güncelleme Tarihi:
Migros One Managing Director Orçun Onat, “Müşterilerimizin ilk günden bu yana gösterdiği yoğun ilgiden son derece mutluyuz. Migros Sanal Market uygulamasının devreye alınmasıyla sezon başına kıyasla Migros Deniz Market’in sipariş hacmi 3 kat artış gösterirken, satış hacminde ise 2021 yılının Temmuz ayına kıyasla 2.5 kat büyüdü. Satışların yüzde 55’inden fazlası online ve telefon aracılığıyla gerçekleşiyor. Sadece son bir ayda 464 tekneye Sanal Market hizmeti vermiş bulunuyoruz” diye konuştu. Migros One Kitchen Managing Director Sinan Akdal ise, “Migros Deniz Market ile dünyada bir ilk olarak deniz üstü bulut mutfak ve insansız teslimat aracı hizmetlerimizle müşterilerimize benzersiz bir hizmet sunuyoruz. Migros One Kitchen olarak İstanbul’daki merkezi noktalarda 10’un üzerinde marka ile devam eden yolculuğumuzu, ilklerle destekleyerek, Göcek’te deniz severlerle de buluşturduk. Hamburgerden mezeye, pizzadan sushiye, makarnadan salataya, tatlıdan kahve ve taze sıkım soğuk içeceklere kadar birçok ürünü en üst seviye hijyen standartlarında, uygun fiyat ve Migros kalitesiyle tüketicilerimizle buluşturuyoruz’’ ifadelerini kullandıç Migros Deniz Market, Fethiye ve Göcek’te bulunan 13 koyda haftanın 7 günü hizmet veriyor. Müşteriler, kendi veya Migros Deniz Market’in botları ile mağazaya gelerek alışverişlerini yapabildikleri gibi, teknenin bulunduğu lokasyona teslim seçeneğini de kullanabiliyor.