Güncelleme Tarihi:
Şirketten yapılan açıklamada, marketlerden saha operasyonları ve yönetim katına kadar su ürünleri için 369 kişi istihdam edildiği belirtildi. Yaptıkları yatırımlarla Türkiye’de kaliteli deniz ürünlerine, hijyenik koşullarda ve doğru fiyatlarla ulaşmayı kolaylaştırdıklarını belirten CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, bu yatırımların karşılığını her yıl balığa olan ilgideki artıştan gördüklerini söyledi.
Özellikle av mevsiminin başlamasıyla eylül ve ekim aylarındaki balık satışlarının, et satışlarını yakaladığını dile getiren Kartallıoğlu, “Balığı yalnızca reyonlarımızdan satmıyoruz, mevcut 14 adet Lezzet Arası restoranımızda da balık, en çok tercih edilen ürünler arasında yer alıyor. Mevsimine göre balık tercih eden müşterilerimiz, Lezzet Arası restoranın sunduğu hem fiyat hem pişirme avantajıyla diledikleri balığı tüketebiliyor” dedi.
Önümüzdeki dönemde de deniz ürünlerine yatırım yapmaya devam ederek daha çok tüketiciyi balıkla buluşturacaklarını ve Türkiye’nin kişi başı balık tüketimini artırmaya katkıda bulunacaklarını ifade eden Kartallıoğlu sözlerini şöyle sürdürdü:
“Balık tüketimini artırabilmenin yolu 12 ay boyunca sürdürülebilir üretimden geçiyor. Bu vesileyle üreticilerle iş birliği yaparak sürdürülebilir fakat kontrollü bir üretim yaptırıyoruz. Kontrollü üretim adına hem balıklarda hem suda sürekli olarak kimyasal kalıntı miktarlarını veya mikrobiyolojik değerleri denetliyoruz. Bunların yanı sıra periyodik denetimler gerçekleştiriyoruz. Yerine ve iklimine uygun olarak üretilen tüm ürünler, bağımsız denetçiler tarafından da denetlendikten sonra raflardan tüketicilere ulaştırılıyor.”