Güncelleme Tarihi:
İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?
Sektörümüz direk son tüketiciyle ilgili olduğu ve çok fazla rakibimiz olduğu için yaratıcılık işimizi ayakta tutan en önemli unsurlardan biri. Sürekli yeni kahve dükkanlarının açılması, trendlerin sürekli değişmesi bizi dinamik bir yapıda tutuyor. Creative ajansımızla birlikte sürekli değişime uyum sağlamaya çalışarak, yeni fikirler üretmek bizim için çok önemli. Sosyal medyayı en çok kullanan müşteri kitlesine hizmet veriyoruz. Bu nedenle paylaşımlarının parçası olmak için yaratıcılığımızı sürekli devam ettirmek zorundayız. Aynı zamanda kendi sosyal medya hesaplarımız veya reklam kampanyalarımız için sürekli üretiyor ve yeni bir şeyler yaratıyor olmak zorundayız.
Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?
Kırmızı Ödülleri sektöre dinamiklik ve heyecan katıyor. Ödülü almak ileri ki dönem çalışmalarımız için büyük bir motivasyon kaynağı. Kırmızı’da yarışmak prestij ve ileri ki işlerimizde kalitemizi arttırmak için çok önemli. Sektör için de rekabeti arttıran, yapılan iş kalitesini arttıran önemli bir ödül.
Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak size ne hissettirdi, sizin için ne kadar önemli?
Reklamveren olarak ödülü almak gerçekten büyük bir onur. Ofiste gururla saklayacağımız, ilerde daha iyi işler çıkarmak için büyük bir motivasyon kaynağı. Sahnede ödülü almak duygusal olarak da çok mutluluk ve heyecan veren bir duyguydu.