A.A.
Oluşturulma Tarihi: Mart 05, 2008 11:14
Renault Satış ve Şebeke Müdürü Merih Tüzün, bünyelerinde 5 yıldır Türkiye pazarında bulunan Dacia'nın, 9 bin adet olan geçen yılki satışını bu yıl 15 bine çıkarmayı hedeflediklerini bildirdi.
Merih Tüzün, 'Çukurova Otoshow 2008-Adana 2. Otomobil, Ticari Araçlar, Motosiklet, Bisiklet ve Aksesuarları Fuarı” için geldiği Adana'da, otomobil sektöründe geçen yıla göre yüzde 10'luk bir büyüme beklendiğini söyledi.
Renault'un yeni model ve markalarla Türkiye pazarında önemli bir paya sahip olduğunu hatırlatan Tüzün, orta gelir seviyesine hitap eden ve yaklaşık 5 yıldır Renault çatısı altında sunulan Dacia markasıyla satış ve hizmet konumlarını daha da sağlamlaştırdıklarını kaydetti.
Daica markasının özellikle son 2 yıldır iyi performans sergilediğini ifade eden Tüzün, şöyle konuştu:
“Dacia, Türkiye'de 2003 yılında Renault çatısı altında faaliyetine başladı. 5'nci yılını tamamlıyor. Bu yıl 2 yeni modelle daha iyi bir sonuç çıkartacağımızı düşünüyorum. Yeni Logan MCV modeli çok başarılı oldu. Sedan modeli de aynı şekilde gidiyor. Buna bir de Cenevre'de lansmanı yapılan hatcback modeli katılacak. Dolayısıyla Dacia, 3-4 kasalı modeli ile tatminkar bir marka olma yolunda hızla ilerliyor.”
Tüzün, otomobil tutkunlarının Daica modeline gösterdikleri ilgiden memnun olduklarını söyleyerek, bu durumun satış rakamlarına da önemli oranda yansıyacağını düşündüğünü söyledi.
Daica'nın geçen yıl 9 bin adet satış rakamına ulaştığını belirten Tüzün, şunları kaydetti:
“Özellikle Logan MCV modelinin segmente katılması çok olumlu bir hava yarattı. Bu sene de yeni modellerle bu sayıyı çift rakamlara ulaştırmayı amaçlıyoruz. Hedefimiz 15 bin adet satış gerçekleştirmek. Dacia, Türkiye'de istikrarlı bir şekilde büyüyor ve bu süreci devam ettirmeye kararlıyız.”