Çorbada marka oldu, 10 şube hedefi koydu

Güncelleme Tarihi:

Çorbada marka oldu, 10 şube hedefi koydu
Oluşturulma Tarihi: Nisan 10, 2010 00:00

İstanbul Ataşehir’de 7 yıl önce açtığı Shorba adlı çorba restoranı ile çocukluk yıllarından beri hazırladığı çorbaları sunan Ebru Omurcalı, ortağı Sim Aslanoğlu ile franchise’la büyümek istiyor.

Haberin Devamı

4 şubesi bulunan Shorba markasına ‘Souper Çorba’ markasını da ekleyen Omurcalı ve Aslanoğlu bugüne kadar 1 milyon lira yatırım yaptıklarını yıl sonuna kadar 10 şubeli bir zincir haline geleceklerini söylediler. Ebru Omurcalı, Bağdat Caddesi’ndeki merkez şubelerini Astoria Alışveriş Merkezi’ne taşıyacaklarını söyledi. Omurcalı, “Franchise bedelimiz 20 bin Euro. 10 liraya çorba satıyoruz. Bunun yanında Souper Çorba markamızı da 3 ay içinde açmayı hedefliyoruz. Orada en pahalı çorbamız 5 lira olacak” dedi. Ebru Omurcalı, çorbanın kâr marjının yüksek olduğunu ifade ederek, “Bir şube 7 ay ya da 1 yılda kendini amorti edebiliyor. Yeni açılan bir şubenin cirosu 600 bin lira ile 1 milyon lira arasında değişiyor. Shorba’da 30 metrekarelik bir şube ile 150 metrekarelik bir şubenin cirosuna ulaşılabiliyor. Yeni proje olarak yürüyüş yollarında karton bardaklarda ‘take away’ çorbayı da düşünüyoruz” dedi. Omurcalı, SHorba’nın menüsünde Türk ve dünya mutfağından 3 bin çeşit çorba bulunduğunu söyledi.

Haberin Devamı

Çorbanın kitabını yazıyor

EBRU Omurcalı, çorbayla ilgili kitap yazmaya başladığını söyledi ve “3 ay içinde yayınlanmış olacak. Kitap hem çorbayı anlatıyor, hem ülkemizi ve dünyayı bölgelere ayırıyoruz hem de sağlık eğilimlerine göre çorbaları ayırıyoruz. Hiç kimsenin daha önce tatmadığı çorbaların tarifleri de olacak. Çorbayla ilgili kültürel bilgiler de olacak” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!