Coca-Cola'dan bakkal şikayet etme hattı

Güncelleme Tarihi:

Coca-Coladan bakkal şikayet etme hattı
Oluşturulma Tarihi: Mart 08, 1999 00:00

Haberin Devamı

Coca-Cola, promosyon ürünlerini müşterilerine teslim etmeyen bakkal ve marketler için özel bir telefon hattı oluşturdu. ürününü alamayan tüketiciler, bu hattı arayarak şikayetlerini iletebilecekler. Aldığı 2.5 litrelik Coca-Cola'dan 1 litrelik Coca Cola kazanan okuyucumuz Yahya Kemal Bahçe, marketinden promosyon ürünü almak istedi. Ancak, kampanya devam etmesine rağmen kazandığı ürün verilmedi. Bahçe'nin şikayetiyle ilgili olarak görüştüğümüz Coca-Cola yetkilileri, bakkal veya marketlerde promosyon ürünleriyle ilgili bazı sorunlar yaşadıklarına dikkat çekerek, ‘‘Sık sık uyarılarda bulunulmasına rağmen, bu gibi şikayetlerle karşılaşıyoruz. Bu nedenle biz de ücretsiz aranıp, şikayetlerin iletilebileceği 0800 2611920 numaralı bir tüketici danışma hattı oluşturduk. Promosyon ürünlerimizi alamayan tüketicilerimiz, bu numarayı arayarak şikayette bulunabilirler’’ dediler.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!