Oluşturulma Tarihi: Ağustos 09, 2010 00:00
COCA-COLA Türkiye, yaz döneminde maden suyu kategorisine de girdi. Böylece, alkolsüz içecek sektörünün tüm kategorilerinde aktif oyuncu olan Coca-Cola Türkiye’nin, 8 kategoride 15 markası oldu.
Şirket, Doğadan markası ile sıcak bitki ve meyve çayını soğuk içecek olarak üretirken, Damla Minera markası ile maden suyu kategorisine girdi. Cappy Çilekli Limonata ile gelişen bu kategoriye yenilik getirilirken, Cappy Ramazan Şerbeti ile Ramazan ayına özel bir ürün de geliştirildi. Coca-Cola Türkiye Başkanı Galya Frayman Molinas, “Geçen yıl alkolsüz içecekler pazarı yüzde 1 küçülmüştü. Bu yıl ilk 6 ayda yüzde 9’luk büyüme gördük. Bu büyümeyi de bütün içecek kategorilerinde görüyoruz. Coca-Cola Türkiye de ilk 6 ayda yüzde 10.3 büyüdü” dedi.