Güncelleme Tarihi:
Bugün itibariyle 40 bin kişinin çalıştığı çağrı merkezi sektöründeki istihdamın 2013 yılına kadar yüzde 50’nin üzerinde bir artışla 60.000 kişiye ulaşması bekleniyor. Sektör bu potansiyeliyle gençler için önemli kariyer fırsatlarını da beraberinde getiriyor.
CMC Genel Müdürü Metin Tarakçı, çağrı merkezi sektörünün gençlere sunduğu kariyer olanaklarına dikkat çekerek, "CMC çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışmaya başladıktan sonra takım liderliği, proje yöneticiliği gibi daha üst pozisyonlarda görevler üstlenmek mümkün. Çok sayıda gençten iş başvurusu alıyoruz. Çağrı merkezi sektörünün sunduğu kariyer olanaklarıyla gençlerin ilgi odağı olduğunu görmekten de memnuniyet duyuyoruz" dedi.
Yalnızca üniversite mezunlarına değil, lise mezunu gençlere de somut ve dikkat çekici fırsatlar sunduklarını anlatan Tarakçı, bugün itibariyle ekibin yüzde 60’ının lise mezunu gençlerden oluştuğunu belirtti.