CMC 20 milyon dakika çağrı karşıladı

Güncelleme Tarihi:

CMC 20 milyon dakika çağrı karşıladı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 31, 2006 17:44

Temmuz 2000 yılından beri CRM ve Çağrı Merkezi Yönetimi konusunda birçok farklı markaya hizmet veren CMC, 2005 yılında 20 milyon dakika çağrı karşılayarak bağımsız çağrı merkezleri kategorisinde liderliğini koruyor.

Haberin Devamı

2005 yılında ciddi bir büyüme ile kabin kapasitesini 150’den 500’e, çalışan sayısını ise 200’den 750’ye çıkaran CMC 2006 hedeflerini belirledi.  CMC Genel Müdürü Başak Soykan; 2006 yılında kabin sayısını  700’e, çalışan sayısını ise 1400’e çıkarmayı hedeflediklerini ve büyük bir bölümünü yurt dışı müşterilerine ayırdıklarını belirtti. Ekonomideki olumlu gelişmeler, Avrupa Birliği tam üyelik süreci ile birlikte yabancı yatırımcılar ve yurtdışında faaliyet gösteren firmaların; “Çağrı Merkezleri Hizmetlerinde” Türkiye’yi Avrupa’nın gözdesi haline getireceğini belirten Soykan, CMC’nin bu konudaki çalışmalarının da devam edeceğini söyledi.

2005 yılında  müşteri sayısını 63’den   85’e çıkaran CMC, 2006’da da  müşteri sayısını artırarak, 40 milyon dakika çağrı hedefi ile; sektörde bağımsız çağrı merkezleri kategorisinde liderliğini koruma konusunda oldukça iddialı. CMC, 7x24 Müşteri Hizmetleri, Bilgi ve Şikayet Yönetimi, Teknik Destek, Kampanya/Ürün Tanıtımı, Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Tele-Anket ve IVR (Sesli Yanıt) hizmetlerinin yanı sıra; veri tabanı yönetimi, veri madenciliği, analitik CRM ve Sadakat Kulübü projelerine kadar geniş bir yelpazede hizmet vermektedir.

Haberin Devamı

CMC, farklı sektörden yerli ve uluslararası pek çok firmaya çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır.
Projeleri arasında ,  FMCG (Unilever Markaları, Ülker, Cadbury Kent, Johnson Wax,  Coca Cola, Tuzot), Perakende (Gima, Marks & Spencer), Eğitim ve Danışmanlık (MCT, IMI), Tekstil (İGS, Collezione, BJK, Ten), Elektronik (Nokia, Samsung), Kozmetik (Fiskar, L’oreal, Wella), Dayanıklı Tüketim Malzemesi (Demirdöküm, Vitra – Artema, Lineadecor), Petrol (Shell, İpragaz, WorldGas, Petrol Ofisi), Finans (Koçbank, Family Finans Kurumu, MNG Bank), Araştırma Sektörü (AC Nielsen), Sağlık (J&J Lifescan, Anadolu Sağlık Merkezi, Sanofi-Aventis, Roche,  Wyeth İlaç, Medifors Sağlık Hizmetleri, Biomeks İlaç), Alkollü İçecek (Efes Pilsen), Otomotiv (ToyotaSA, Saab, Opel, Otoyol/Iveco, Mercedes Benz Türk, Peugeot), İş Makinaları (HMF Hyundai, SİF-JCB), Yayıncılık (Boyut İnteraktif, Merkez Dergi Grubu)Gayrimenkul  (Re/Max, Century 21, Soyak Toplu Konutları), Güvenlik (Guard Güvenlik), Kimya (Polisan), Hizmet (GHP Communication GmbH, Global Bilgi, IDT Global Services), yer almaktadır.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!