Güncelleme Tarihi:
CK Boğaziçi Elektrik ile Türk Telekom'un ortak açıklamasına göre, enerji ve telekom sektörlerinin önde gelen şirketlerinden CK Boğaziçi Elektrik ile Türk Telekom, tüketicilerin hayatını kolaylaştırmak adına ortak bir adım attı.
CK Boğaziçi Elektrik’in İstanbul Avrupa Yakası’nda NKolay ve Pratik İşlem bayileri ile iş birliğine giderek oluşturduğu ve sayıları 300’e yaklaşan MİM bundan sonra Türk Telekom internet ürünleri ile de müşterilerine hizmet verecek.
CK Boğaziçi Elektrik ve Türk Telekom tarafından tanıtımı yapılan ve iki aşamadan oluşan iş birliğinin ilk adımında, tüketiciler MİM’lerden elektrik ihtiyaçlarının yanı sıra internet ürünlerine de ulaşabilecek.
Bir süre sonra ise Türk Telekom ve CK Boğaziçi Elektrik, serbest tüketici kapsamına giren, yani ayda 75 TL’nin üzerinde elektrik tüketen abonelere ortak kampanya ile özel ürünler ve paketler de sunacak. Tüketici, elektrik ve internetle ilgili her türlü hizmeti MİM’lerden alırken abonelik, fatura ödeme, kampanyalardan yararlanma gibi hizmetlere de aynı noktadan ulaşacak.
HAYATI KOLAYLAŞTIRIYORUZ
Açıklamada görüşlerine yer verilen CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, İstanbul Avrupa Yakası olmak üzere toplam 4,5 milyon elektrik tüketicisine hizmet verdiklerini belirterek, şunları kaydetti:
"Yaklaşık 1,5 milyon müşterimiz sayıları 300’e yakın MİM üzerinden işlemlerini gerçekleştiriyor. NKolay ve Pratik İşlem iş birliği ile oluşturulan bu noktalarda tüketicilerimiz güvenli bir şekilde ödeme yaparken CK Boğaziçi Elektrik’in avantajlı tarife ve kampanyalarından yararlanabiliyor. Yetkili ödeme noktalarında elektriğin yanı sıra diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemleri tek çatı altında toplanmış durumda. Enerji sektöründe her zaman ilklere imza atan yenilikçi yapısı ile öne çıkan CK Boğaziçi Elektrik, şimdi de Türk Telekom ile iş birliğine gidiyor. Attığımız bu adımla tüketicilerin hayatını daha da kolaylaştırıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz."
"YENİ İŞ BİRLİKLERİ YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ"
Türk Telekom’un Üst Yöneticisi (CEO) Dr. Paul Doany ise Türkiye’de internet penetrasyonunun yüzde 48, Avrupa’da ise yüzde 72 seviyesinde olduğunu hatırlatarak, CK Boğaziçi Elektrik ile olan iş birliğine ilişkin şu değerlendirmelerde bulundu:
"Türk Telekom olarak ana hedeflerimiz arasında Türkiye’deki internet penetrasyonunu artırmak ve ülkemizin her noktasında internet kullanımının eşit seviyelerde olmasını sağlamak yer alıyor. Ancak bu sayede, Türkiye için sürdürülebilir bir kalkınma yaratabilir, ülkemizi geleceğe bağlayarak dünyanın en büyük 10 ekonomisi arasında yer almasını sağlayabiliriz. Bu hedef ve bilinçle, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Ahmet Arslan’ın mart ayında Kars’ta başlatmış olduğu 'İnternetsiz Ev Kalmasın' seferberliğine ilk yanıt veren şirket olduk. Evde internetin yaygınlaşması amacıyla 4 Mbps’ye kadar Limitsiz 20 GB internet paketini vatandaşlarımıza oldukça erişilebilir fiyatlarla sadece 14,90 TL’ye sunduk.
Ayrıca, toptancı şapkamızla bu paketi diğer internet servis sağlayıcı şirketlere hiçbir kar koymadan sunduk ki onlar da müşterilerine benzer fiyatta önerebilsinler. Ek olarak, Türk Telekom’un nesnelerin interneti (IoT) alanında en önemli değer yaratabileceği alanlardan birini enerji sektörü olarak görüyoruz ve CK Boğaziçi Elektrik ile başladığımız iş birlikleri sayesinde önümüzdeki 10 yılda talep ve arz arasında olabilecek dengesizlikleri ortadan kaldırma anlamında önemli sinerjiler ve fırsatlar yakalayacağımızı düşünüyoruz. Son olarak, CK Boğaziçi Elektrik ile daha fazla tüketiciyi internet dünyasının nimetleri ile buluşturmak amacıyla iş birliğine gitmekten ve tek noktadan tüketicilerin en temel ihtiyaçlarından olan elektrik ve internet ürünlerini sunabilmekten büyük heyecan duyuyoruz. İleride tüketicilerin faydasına ve de ülkemizin kalkınmasına yol açacak yeni iş birlikleri yapmaya devam edeceğiz."