Güncelleme Tarihi:
Hazırlanması neredeyse bir yıl süren ‘mühendislik’ çalışmasıyla gerçekleşen toplam 20 parçadan oluşan Chalayan/Mavi koleksiyonu, kasları güçlendiren ve bir beden incelten özellikleriyle dikkat çekiyor. Türkiye’de sadece 35 mağazada satılacak sınırlı sayıda üretilecek koleksiyon Amerika, Kanada, Avrupa ve Rusya’da da bulunacak.
Çağlayan, “Mavi ile çalışmak benim hep rüyamdı” dedi.
STRATEJİK MÜDAHALE
En son Puma’nın Kreatif Direktörü olan Hüseyin Çağlayan şöyle konuştu: “Beş yıl süren bu işbirliğinin yanı sıra pek çok yabancı marka ve kurumla ortak çalışmalarım oldu. Mavi ise benim için bir rüyaydı. İlk kez spor ürünlerinde kullanılan protej tekniği ve file yapıştırma gibi teknolojileri moda markasına uyarladık. Bedeni toplaması için yapıştırma yapılacak yerleri özenle seçtik. Buradaki müdahaleler tamamen stratejiktir. Mavi’nin know-how’ı olmadan bu mümkün değildi. İki yönlü streç kumaş bedeni toplayıp, dirileştirirken diğer yandan da esneklik ve yumuşaklığı ile rahatlık sağlıyor.”
Hüseyin Çağlayan, Mavi’yi uluslararası başarısı olan tek Türk marka olarak gördüğünü belirtti ve işbirliklerinin devamının geleceğini söyledi. Dünyada Türk marka ve tasarımcıların giderek çekilmesi üzerine Çağlayan, “Bireysel başarılar ve çıkışlar var ama özellikle tasarım tarafında ortak bir ruh taşıyan bir Türk tasarımcılar kuşağından söz etmek mümkün değil. Artık zaten kuşaklar dönemi de bitti. Tasarımcılar daha bireyseller” diye konuştu.