Çevresel ve dijital kapsayıcılık adımı

Güncelleme Tarihi:

Çevresel ve dijital kapsayıcılık adımı
Oluşturulma Tarihi: Aralık 27, 2022 07:00

Turkcell, 2023 yılında online ve fiziksel satış kanallarına yönelik mevcut proje ve uygulamalarına yenilerini ekleyeceğini açıkladı.

Haberin Devamı

Müşterilerine 81 ildeki bin 110 Turkcell mağazası ve Pasaj aracılığıyla sürdürülebilir ürün seçeneği sunduklarını belirten, Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, “Daha iyi bir gelecek için üstün dijital hizmetler vizyonumuzla, teknolojinin eşitleyici ve onarıcı gücünü kullanarak her alanda olumsuz etkimizi sıfırlamak ve olumlu etkimizi artırmak için çalışıyoruz. Bu dönüşümü tüm ekosistemimizi dahil ederek gerçekleştiriyoruz ve birlikte daha iyiye dönüşüyoruz. Ürün ve servislerimizi geliştirirken verimli ve yüzde 100 yenilenebilir enerji kullanmaya dikkat ediyoruz” dedi.

GERİ DÖNÜŞÜM

Özdal sözlerine şöyle devam etti: “Turkcell Enerjim ile mağazalarımızın enerji tüketimlerini izlemelerini sağlıyoruz. Ekolojik ayak izi ve sürdürülebilirlik çalışmalarının yanı sıra sunduğumuz ürün ve hizmetlerle iklim değişikliğine çözümler geliştiriyoruz. Döngüsel işleyişe olan inancımızla ürünlerimizin kullanım süresini uzatıyor, kullanılamaz hale gelen ürünlerin yaşam döngülerini ise ‘geri dönüştürme’ ile tamamlamalarını sağlıyoruz. 2023 yılında sürdürülebilirlik dönüşümüne müşterilerimizi daha çok dahil edebilmek amacıyla proje ve uygulamalarımıza yenilerini ekleyeceğiz. Bunlardan biri de müşterilerimize mağazalarımızda ve Turkcell Pasaj’da sunacağımız sürdürülebilir ürün seçenekleri olacak.”

 

BAKMADAN GEÇME!