Oluşturulma Tarihi: Ocak 23, 2011 00:00
UNILEVER, tatlı karışımları kategorisinde dünya genelinde sahip olduğu tecrübeyi, Türk tüketicisiyle Carte d’Or çatısı altında buluşturdu.
Unilever Türkiye Gıda Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Seçkin, “Gıda kategorisine yenilik ve yüksek kalite standartları getiren bir şirket olarak Tatlı Karışımları kategorisinde dünya genelinde sahip olduğumuz deneyimimizi Carte d’Or markası ile tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz. Bunu yaparken dünyanın tatlılarıyla meşhur ülkesi Fransa’dan güç aldığımızı söyleyebiliriz” dedi. Seçkin, şunları söyledi: “Fransa’daki fabrikanın ürün yelpazesinde yaklaşık 500 farklı çeşit ürün bulunuyor. Biz ilk etapta Türk tüketicilerin beğenisine 23 çeşit ürün sunacağız. Önümüzdeki dönemde farklı ürün çeşitlerini de getirmeyi planlıyoruz.” Tatlı karışımları kategorisi hakkında da bilgi veren Seçkin, 177 milyon TL değerinde olan kategorinin yüzde 8’inin kek karışımları, yüzde 92’sinin ise toz tatlılardan oluştuğunu dile getirdi.