‘Carrera MicroPendulum’a Türkiye’den bir alıcı çıktı

Güncelleme Tarihi:

‘Carrera MicroPendulum’a Türkiye’den bir alıcı çıktı
Oluşturulma Tarihi: Mart 12, 2014 02:15

İSVİÇRELİ lüks saat markası TAG Heuer’in, sınırlı sayıda üretilen yaklaşık 1 milyon liralık Carrera MicroPendulum saatine Türkiye’den bir alıcı çıktı. Saatin İsviçre’de üretilmesini bekleyen ‘sır işadamı’ yüzde 30 ödemesini yaptı. Kalanını saati teslim alınca ödeyecek.

Haberin Devamı

İSVİÇRELİ lüks saat markası TAG Heuer, 20 yıldır bulunduğu Türkiye’de ilk mağazasını İstinyePark’ta açtı. TAG Heuer’in yaklaşık 1 milyon liraya satılan özel koleksiyon ‘Carrera MicroPendulum’ saati için çoktan bir alıcı çıktı bile. İsviçre’de el yapımı üretilen saatin yüzde 30 bedelini peşin ödeyen sır işadamı, 6 ay sonra saatin teslim edilmesinden sonra kalan yüzde 70’ini ödeyecek. Fiyat aralığı genel olarak 5.000-50.000 TL arasında değişen 154 yıllık markanın, bazı sınırlı sayıda üretilen modelleri bir servet değerinde. Carrera Micro Pendulum’un bazı modelleri 700 bin liraya alıcı buluyor. Markanın Türkiye’deki temsilcisi en büyük saat firması olan Saat & Saat.

‘Carrera MicroPendulum’a Türkiye’den bir alıcı çıktı


SAAT İYİ BİR HEDİYE

Saat & Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, saatin statüyü gösteren en iyi aksesuvar olduğunu belirterek, “Aynı zamanda iyi bir hediye. Eşe, dosta, çocuğa, geline, damada ve çalışana iyi bir hediye. İyi iş çıkardın deyip birine araba alamazsın ama saat alabilirsin” dedi. Kaya, Türkiye’de çok sayıda işadamının saatlere ilgi duyduğunu ve pek çok saat koleksiyoneri bulunduğuna da dikkat çekti.

KOLUNDA FERRARI TAŞIYOR

Kaya, saatseverlerin gizli kodları olduğunu ve birbirlerini hemen tanıdıklarını belirterek şöyle konuştu: “Saatine bakıp seni anlıyor. ‘Bu adam kolunda bir Ferrari taşıyor’ diyor. Özellikle erkekler için statüyü göstermenin çok fazla yolu yok. Saat bunların başında geliyor. Türkiye’de iyi ve pahalı saate ilgi yüksek. Tüm markalar da bilir bunu.”

İkinci mağaza Akasya’ya

Haberin Devamı

1860’ta İsviçre’nin Jura bölgesindeki bir saat atölyesinde doğan TAG Heuer, 180 ülkede lüks saat severlerle buluşuyor. 57 ülkede toplam 180 butiği bulunuyor. LVMH Grubu bünyesinde yer alan TAG Heuer, en değerli markalardan da biri aynı zamanda. Ramazan Kaya, aralık ayında İstinyePark’ta açtıkları mağazanın çok ilgi gördüğünü belirterek, “2014 yılı içerisinde ikinci mağazamızı Acıbadem’deki Akasya AVM’de açacağız” diye konuştu.

Haberin Devamı

Türkiye’de kişi başına 1.5 saat

TÜRKİYE’de kişi başına ortalama 1.5 saat düştüğü bilgisini veren Ramazan Kaya, “Bu seviyede bir ülkede kişi başına ortalama 3 saate sahip olmak gerekir” dedi. Kaya’nın verdiği ciro artışı rakamlarına göre ise, ülke gündemi saat satışını etkilememiş. Kaya, “Ocakta satışlarımız yüzde 30, Şubat’ta yüzde 23 ve Mart’ın ilk 10 gününde yüzde 34 arttı” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!