Güncelleme Tarihi:
CarrefourSA'nın Bodrum'daki yedinci ve en büyük mağazası olan Bodrum Midtown CarrefourSA, bugün (28 Haziran Perşembe) kapılarını açtı. 130 çalışanın görev yaptığı Bodrum Midtown CarrefourSA, 5 bin metrekarelik satış alanında taze gıdadan elektroniğe, tekstilden züccaciye ürünlerine 12 bin ürün çeşidi ile Bodrum halkının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.
Bodrum Midtown CarrefourSA’nın açılışı dolayısıyla 27 Haziran akşamı düzenlenen kokteyle, Ortakent Yahşi Belediye Başkanı Mehmet Onur Şahbaz, CarrefourSA İcra Kurulu üyeleri ve davetliler katıldı.
Kokteylde konuşan CarrefourSA Genel Müdürü Guillaume de Colonges; “CarrefourSA olarak yaklaşık 20 yıldır bu ülkede yatırım yapan ve kalıcı olmayı hedefleyen bir perakende deviyiz. Uluslararası know-how’ımız, yerel deneyimimiz ve yedibinbeşyüz Türk personelimizle CarrefourSA olarak küresel düşünüp, yerel hareket etme yeteneğine sahibiz. 1993 yılında İçerenköy’de açtığımız ilk hipermarketimizle Türk tüketicilerini hipermarket konseptiyle tanıştırdık. İlk günden beri Türk tüketicisinin, alışkanlıklarını, beğenilerini ve taleplerini çok sıkı takip ediyoruz. Müşterilerimizi dinleyerek yeniliklere ayak uydurmanın yanı sıra hipermarket konseptinde yeniliğin öncüsü olduk. Hizmete açacağımız CarrefourSA Midtown hipermarketimiz ile de bu yeni modelimizi Bodrumluların hizmetine sunuyoruz. 5000 m2’lik alanda kurulmuş bu hipermarketimiz Bodrum’daki yedinci ve en büyük mağazamız olmasının yanı sıra 130 kişiye de iş imkânı sağlayacak” dedi.
Taze gıda alanında yeni konsept
Çiftçiden mağazaya uzanan ve tüm tedarik sürecini kapsayan kalite odaklı yeni çalışma organizasyonu ve satın alım süreci ile taze gıda alanındaki iddiasını güçlendiren CarrefourSA, yeni mağazasında 3 binin üzerinde taze gıda ürününü müşterilerinin hizmetine sunuyor. Mağazada, son yıllarda Türk tüketicisinin yoğun ilgi gösterdiği organik sebze-meyve ürünleri de genişletilmiş ürün gamıyla özel bir alanda sergileniyor. Türkiye'nin en kaliteli markalarını bünyesinde bulunduran kasap reyonu ile zengin et ürün çeşitleri, günlük olarak mağazasında üretimini yaptığı pasta ve fırın ürünleri, yöresel peynir çeşitleri ve Ege bölgesine ait yerel sebze ve meyveler ile CarrefourSA, Ege'nin mucize yaratan lezzetlerini Bodrum halkının sofrasına taşıyor.
Bodrum Midtown CarrefourSA'da kasada beklemeye son
Türkiye'yi hipermarket konseptiyle tanıştıran CarrefourSA, hipermarket alanındaki yenilikçi ve öncü yatırımlarıyla hem perakende sektörünün gelişimine, hem de müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. 24 kasanın bulunduğu hipermarkette "Mavi Hat" uygulamasını başlatan CarrefourSA, kasada beklemeye son veriyor. Mağazada görev yapacak 100’ün üzerinde çalışanın özel kasa eğitimi aldığı uygulamada, kasa önlerinde bulunan mavi hattın gerisinde kalan müşteriler için anında yeni bir kasa açılarak kasada uzun kuyrukların oluşması engelleniyor. Bu uygulamaya ek olarak yine kasadaki bekleme süresini kısaltmak ve ödemeyi hızlandırmak adına mağaza görevlileri "el terminali" adi verilen mobil cihazlarla toplam alışveriş ücretini hesaplayarak müşterilere zaman kazandırıyor.
Bodrum'a özel hizmetler: Online Satış ve Drive hizmeti
CarrefourSA, Bodrum'da ilk defa hizmete sunduğu “Sen-Al Market” hizmetiyle sınırlı vakti olan Bodrumlular için de alışverişi kolay ve keyifli hale getiriyor. CarrefourSA ‘’Sen-Al Market” ile müşteriler bulundukları yerden market alışverişi yapabiliyor ve ürünleri kapılarına kadar teslim ediliyor. Sen-Al Market, uzman dağıtım ekipleri ve özel dağıtım araçlarıyla özellikle et, süt, donmuş ürünler gibi yaz sıcakları nedeniyle daha da özen gösterilmesi gereken gıdalarda soğuk zinciri kırmayacak şekilde, sipariş edilen ürünleri istenilen zaman diliminde müşterilerinin adresine ulaştırıyor. Ayrıca Bodrumlular Türkiye'de ilk defa Midtown CarrefourSA'da hizmete sunulan "Drive" uygulaması ile alışverişlerini internet üzerinden yapıp, CarrefourSA personeli tarafından paketlenip hazırlanan siparişlerini arabaları ile mağazadan teslim alabiliyor. Teslimat ve paketleme hizmeti gibi herhangi bir ek ücrete tabi olmayan Sen-Al Market ve Drive hizmetlerinde ürünler mağazada sunulan aynı fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunuluyor.
CarrefourSA Yat servisi ve Horeca satış kanalı hizmeti
Midtown mağazasında CarrefourSA, tekne keyfinden vazgeçmek istemeyen müşteriler için de yat servis hizmeti verecek. İnternet üzerinden yapılan alışverişler CarrefourSA tarafından istenilen zaman diliminde müşterinin teknesine kadar ücretsiz olarak ulaştırılacak. Ev dışı tüketim kanalının da iddiasını sürdüren CarrefourSA, Horeca kanalındaki iş ortaklarının da ihtiyaçlarına profesyonel çözümler sağlamak için Midtown mağazasını devreye sokacak. Perakende kanalında olduğu gibi Horeca kanalında da ürünlerin kalitesini ve gıda güvenliğini ön planda tutan CarrefourSA, yeni dahil olduğu bu sektörde fark yaratmak adına ürün çeşitliliğinde, sevkiyat ve ödeme alanlarında iş ortaklarına farklı avantajlar sağlayacak.
CarrefourSA Midtown'un odak noktası müşteri memnuniyeti
2011 yılında şikâyet yönetiminde kalite ve zamanlama açısından market kategorisinde lider olan CarrefourSA, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak adına Midtown mağazasında özel bir müşteri hizmetleri ekibi kurdu. Müşterilerin dilek, şikâyet ve önerilerini dinlemek için mağazada özel alanlar da tasarlayan CarrefourSA, müşteri Hizmetleri Ekibi ile müşteri memnuniyetini 8 saat içinde sağlamayı hedefliyor. CarrefourSA, kargo hizmetinin de sunulacağı yeni mağazası ile Bodrumlulara toplamda 7 mağaza ile hizmet veriyor.