Güncelleme Tarihi:
Yarışma kategorilerine bu yıl eklenen mobil ve markalı içerik-eğlence ile birlikte, festivalde 15 dalda 87 ülkeden tam 34 bin 301 çalışma Aslan kazanmak için yarışacak. Geçen seneye göre iş sayısında yüzde 19 artış gören Cannes Lions’a Türkiye’den gönderilen çalışma sayısı da 560 adet ile geçen yıla göre yüzde 51 artarak rekor seviyeye ulaştı. Festivalde Türkiye basın jürisinde Happy People Project’ten Yaşar Akbaş ve açıkhava jürisinde Draftfcb’den Elif Önay tarafından temsil edilecek. Böylece, 2003 yılından beri Cannes Lions jürilerinde görev alan önde gelen Türk reklamcıların sayısı 17’ye çıkacak. Türkiye’de Doğan Burda Dergi Grubu tarafından temsil edilen festivale dünyanın dört bir yanından 10 bin delegenin katılması bekleniyor. Bu yıl Cannes’daki Türk mevcudiyeti de her zamankinden daha fazla olacak.