Oluşturulma Tarihi: Mayıs 02, 2015 01:18
Çağrı merkezi sektörü bugün İstanbul’da yapılan zirvede gelecek dönem teknolojilerini ele aldı. Adile Sultan Sarayı’nda gerçekleşen 'Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’de sektörün geleceğini şekillendirecek teknolojiler ele alındı.CCR öncülüğünde yapılacak zirvede Call Steering, Voice Biometrics, Speech Recognition, Speech Analytics gibi geleceği şekillendirecek teknolojiler ele alınacak.
Bu teknolojilerin yanı sıra sektördeki önemi giderek artan BDDK ve BTK Uyumlu Güvenli Outsource Yönetimi, Çağrı Merkezinde Sosyal Medya Yönetimi, Finans, Telekom ve Outsource Sektörlerine Özel Çözümler gibi konular da önemli konuşmacıların katılımıyla ele alındı.
Vodafone Bilgi A.Ş., Callpex, Artı Varlık Yönetim A.Ş., Conversocial, Nuance Communications, Interactive Intelligence, Sunrise gibi yerli ve yabancı firmalardan farklı alanlarda uzman kişilerin tecrübe ve vizyonlarını paylaşacağı zirvede CCR CEO’su Türker Erkin de konuşma yaptı.
Türkiye ve dünyadaki çağrı merkezi sektörüne ve teknolojilerine yön veren isimlerin yer alacağı teknoloji zirvesinde Avrupa ve Türkiye’den ‘Başarı Hikayeleri’ de program dahilindeki konu başlıkları arasında yer alıyor.