Güncelleme Tarihi:
ATIŞ Yapı, Bursa’da, ’DownTown’ adında yeni bir gayrimenkul projesine imza atıyor. Konut, alışveriş merkezi, ofis kompleksi, otel, kolej, kent müzesi, hastane, üniversite, şehir parkı gibi birbiriyle sinerji oluşturan 8 farklı bileşenden oluşan proje, 100 bin metrekarelik sahada, Bursa’nın en büyük iki merkez ilçesi Nilüfer ve Osmangazi’nin kesişim noktasında inşa ediliyor. Projede lüks konut segmentinde 2+1, 3+1, 4+1, 4+1 dubleks, 5+1 dubleks, 6+2 sky villa kat planlarından oluşan 660 yaşam alanı bulunuyor. 2020 yılının Mayıs ayında tamamlanması öngörülen projenin toplam yatırım değeri 155 milyon dolar.
12 BİN METREKARE KENT PARKI
‘Şehrin İçinde Yeni Bir Şehir’ mottosuyla projelendirilen DownTown’ın merkezi bir loksayonda inşa edildiğini dile getiren Atış Yapı CEO’su Ahmet Atış, “ DownTown’un fizibilitesini büyük bir ekiple 16 ayda tamamladık. Son 3 yıldır hız kazanan marka projeler serimizin en büyük ve en yeni halkası hayata geçiyor. DownTown, residence standardında lüks konutlar, geniş alana sahip departman store formunda yatay ofisler, yenilikçi mimari ile yapılandırılan dikey ofisler ve home ofislerin yanında, marka karmasıyla dünyadaki emsallerine benzer yenilikçi alışveriş merkezi, kent müzesi, şehir ve iş oteli, 12 bin metrekarelik kent parkı, 20 kişiden bin 200 kişiye kadar hizmet verecek katlanabilir salonlardan oluşan sanat & balo merkezi, kolej, üniversite, hastane gibi güçlü ve değer
oluşturan bileşenlerden oluşuyor” dedi.
EVLERİN YARISI SATILDI
Yurtiçi ve yurtdışında emsal özelliklere sahip yüzlerce projeyi incelediklerini anlatan Ahmet Atış, “Yatırımcı lehine proje geliştiren bir marka olmamız, DownTown Bursa’da, ev sahiplerimizin de takdirini getirdi. Nisan ayında başlayan lansman süreciyle 2 ayda konutların yüzde 50’si sahiplerini buldu. DownTown aynı zamanda Bursa’nın tanıtım elçiliğini de üstleniyor. Satış ve pazarlaması Avrupa ve Körfez ülkelerinde de sürdürülüyor” şeklinde konuştu. 2 ayda çok başarılı bir performans yakaladıklarını belirten Ahmet Atış, kısa bir süre içinde ofis bloklarının da lansmanına başlayacaklarını söyledi. Konut, AVM, ofis bileşenlerinin kendi içinde büyük bir sinerji ve değer oluşturduğunu anlatan Atış Yapı CEO’su Ahmet Atış “DownTown’da yaptığımız; 24 saat yaşayacak, şehrin içinde yeni bir şehir temalı, yepyeni organik bir doku oluşturmak. Tüm bu faktörler, DownTown’u hem yatırım hem de kira geliriyle, öne çıkartıyor. İşi ve hayatı aynı platformda yaşayanlar için kentte bir benzeri daha yok. Katlanabilir salonlar adını verdiğimiz kültür sanat ve balo merkezi de, DownTown’un ilkler dünyasının farklarından biri. Bu arada dinamik iş ve kent otellerinden biri de projemiz içinde. Uluslararası destinasyonlarda çok rağbet gören, konaklama beklentilerinin tamamını içeriyor. Termal kaynak suyun bulunduğu SPA ve spor merkezini, uluslararası standartlarda yapılandırıyoruz” dedi.
Türkiye’de İstanbul’daki birkaç AVM’de hizmet veren 5 dünya markasıyla prensipte anlaştıklarını da belirten Ahmet Atış, “Shop& fun konseptinin, yeni nesil bir yansıması olacak. Marka karmamız içinde Bursa’da hiç olmayan 5 anchor markanın yanında, lezzetten perakendeye, elektroniğe eğlenceye kadar 140 marka hizmet verecek. AVM’nin bir diğer farkı ise tamamen kapalı olmaması. Cadde mağazaları, açık alanlarıyla özgür bir AVM. Ziyaretçilerini özgür bırakan, gün ışığıyla ve doğal havayla buluşmalarını sağlayan bir AVM olacak” ifadelerini kullandı.
GYO OLMAYI HEDEFLİYOR
BURSA’DA 2006 yılından bu yana 1.4 milyar dolar düzeyinde; farklı segmentte çok katlı konut & villa , ticari alan, fabrika inşaatı gerçekleştiren Atış Yapı, DownTown’un yanı sıra Mudanya’da Nefes, Arya ve Mevsim, FSM’de Delux, Yunuseli Ve Hamitler’de Maviden, Yunistar, Triad adlarını taşıyan projeleri de gerçekleştiriyor. Kuveyt ve Katar’da da satış ofisi ve yatırımları bulunan Atış Yapı, 1 yıl önce pazarlama & proje geliştirme departmanlarını İstanbul Zorlu Center’a taşıdı. Şirket 2021’de GYO hedefini gerçekleştirmeye hazırlanıyor.