Güncelleme Tarihi:
Şirketin dönem net karı ise 49.6 milyon TL olarak gerçekleşti. 2014 yılında önemli bir büyüme yakaladıklarının altını çizen Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, “Türkiye’de 2013 Aralık ayından bu yana döviz kurunda yaşanan artış, özellikle ithal ürün ve hammadde fiyatlarının yükselmesine yol açtı. Brisa olarak yılın ilk çeyreğinde, ihracat yapan bir firma olmanın avantajını kullanmak suretiyle ihracat/iç pazar dengesini kurarak ve karlılığı optimum seviyeye çıkaran stratejileri uygulayarak döviz kurundaki artışın olumsuz etkilerini en az seviyeye indirdik. Bu gelişmeler doğrultusunda, tüm kanallardaki toplam satış gelirlerimiz yüzde 22, toplam net karımız ise yüzde 92’lik bir artış kaydetti” dedi.