Güncelleme Tarihi:
Kendi grup bünyesinde yaratılacak markanın bir ay içinde 6 mağazası birden açacak. Network, Fabrika, Que, Arzu Kaprol, Beymen Business ve Altınyıldız Classics markalarını bünyesinde bulunduran Boyner Grubu, şirketlerinden Aymarka, 9 aydır üzerinde çalıştığı ‘genç bir marka’yı da Türk tüketicisiyle tanıştıracak. 15 Mart-15 Nisan tarihleri arasında, adı açıklanmayan genç giyim markası için 6 mağaza birden açacaklarını söyleyen Aymarka Genel Müdürü Eren Çamurdan, “Yeni markamız grubun C segmenti olacak” dedi.
Que şaka gibi büyüdü
Aymarka çatısı altındaki markaların 2010’da çok iyi bir performans gösterdiğini özellikle Network ile Que’nin en iyi gelişimi gösteren markaları olduğuna dikkat çeken Çamurdan, “Que şaka gibi büyüdü. Grubumuzun niş markası ama agresif büyüme rakamları yakaladı. Bu yıl Que için 8 mağaza açacağız” dedi. Que müşterisinin Que’dan alışveriş yaptığını bile gizlediğini aktaran Çamurdan, “Giydiklerini herkesin üzerinde görmek istemeyen bir müşteri grubuna sahibiz ve Que için çok özel lokasyonlarda mağaza açabiliyoruz. Bu yüzden yurtiçinde büyümemiz sınırlı, biz de yüzümüzü yurtdışına döndük. Rusya ve Dubai’de mağaza açtık. Abu Dhabi’de 7 mağaza planı var. Kuveyt’i konuşuyoruz” diye konuştu. Çamurdan, Network ve Fabrika’yla da yurtdışında büyüme planları olduğunu anlattı ve “St. Petersburg’ta operasyon tamam. Moskova ve Rusya’nın diğer şehirlerine de taşıyacağız” dedi.
Sienna Miller Network’ün yüzü oldu
AYMARKA, Network’un yeni sezon koleksiyonunu dün gece Binbirdirek Sarnıcı’nda düzenlenen bir geceyle tanıttı. Network olarak iki sezon için dünyaca ünlü İngiliz oyuncu Sienna Miller’la anlaştıklarını ve Miller’ın markanın yeni yüzü olduğunu açıklayan Eren Çamurdan, Timeless adını verdikleri kadın ve erkek parfümünün de yeni sezonda mağazalarda olacağını kaydetti. Network’ün ilk kez çıkardığı parfüm de Binbirdirk Sarnıcı’na pompalandı.