Güncelleme Tarihi:
Hopi ile CRM ve büyük veri alanlarında başlattıkları iş ortaklığından büyük mutluluk duyduklarını belirten Teradata Türkiye Ülkü Müdürü Gamze Aydın, şunları söyledi:
“Dijital dönüşüm çağında kişiselleştirilmiş kampanyaların dönemi de başladı. Rekabette avantaj sağlamak isteyen kurumlar artık müşteriye en iyi teklifi sunmak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için gerçek zamanlı kampanyalar sunuyor. Bu noktada da sektörde lider durumda olan RTIM (Real-Time Interaction Manager) çözümümüz fark yaratmaya ve eğer oluşturmaya devam ediyor. Hopi ile beraber pek çok yeniliğe ve başarıya imza atacağımıza inanıyoruz.”
Teradata'nın RTIM çözümünde mobil kanallar ile satış kanallarından gelen veriler birleştirilerek Büyük Veri analizinin yapılacağı projede geleneksel toplu kampanyalar yerine her üyeye, ihtiyaçları doğrultusunda kişiselleştirilmiş kampanya sunuluyor. Çözüm, müşterilerin hakkında detaylı bilgilere ulaşılmasını ve özel teklif için bu bilgilerin derlenmesini sağlıyor.
Boyner Grubu tarafından geliştirilen Hopi, kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde ödül puan kazandırıp bu punların üye markalardan yapılan alışverişlerde 10 kata kadar harcanabilmesini sağlıyor.