Güncelleme Tarihi:
BMW Yönetim Kurulu Üyesi Friedrich Eichiner, Welt gazetesine yaptığı açıklamada, 2012 yılında hedeflerinin araç satışını artırmak olduğunu, buna da 1,8 milyon araç satarak ulaşmayı başardıklarını ifade etti.
BMW'nin gelecek yıl da satış sayılarını artırmak istediğini, ancak ekonomik çevrenin zorlaştığını belirten Eichiner, Avrupa'da 2013 yılında bu
pazarda bir büyüme olacağını görmediğini, en iyi durumda bir durgunluk olacağını, ancak yeni araçları piyasaya süreceklerinden iyi bir başlangıç pozisyonuna sahip olduklarını kaydetti.
ABD'de araç piyasanın yüzde 5 oranında artabileceğini dile getiren Eichiner, BMW'nin Avustralya, Rusya, Kore ve Türkiye gibi orta büyüklükteki pazarlarda güçlü bir pozisyona geldiklerini ifade etti.
Eichiner, 2013 yılında Çin'de de satış oranlarının artmasını beklediklerini de vurguladı.