Güncelleme Tarihi:
Kampanya kapsamında İstanbul’un Pendik, Esenyurt, Sultanbeyli, Sultangazi ve Zeytinburnu ilçeleri de yer alacak. 100 bin çocuğun yaş, beden ve cinsiyet özellikleri doğrultusunda hazırlanan ve kışlık giyim ihtiyacını karşılayan kıyafetlerin piyasa değeri, 20 milyon lirayı buluyor. 25 bin koli olarak dağıtılacak paketlerde 6 parça kıyafet bulunacak. Paketler, yüz bin çocuğa tek tek üzerlerinde kendi isimleri yazılı olarak ulaştırılacak. BMD Başkanı Yılmaz Yılmaz, “Türkiye’de ağır kış koşullarının yaşandığı bölgelerde öğrenciler ayağında yırtık ayakkabısıyla kilometrelerce ötedeki okuluna, üzerinde incecik bir paltoyla gidiyor. Biz bu fotoğrafı değiştirmek için işe koyulduk” dedi. BMD’nin 24 milyar dolarlık iş hacmiyle ülkenin gelişmesine katkıda bulunduğunu anlatan Yılmaz, şunları söyledi: “İlleri seçerken tek pusulamız, vereceğimiz desteğe duyulan ihtiyacın büyüklüğü oldu. Paketlerimiz, Kurban Bayramı’na kadar 100 bin çocuğa teslim edilmiş olacak” diye konuştu.
Kampanyaya hangi firmalar destek verdi
LC Waikiki, Flo-Polaris, Desa, Ramsey, Kiğılı, Aydınlı, Colin’s, Atasay, Wenice, Aziz Torun, Collezione, Muya, RodiMood, Derimod, Twiggy, Ayakkabı Dünyası, Damat, İpekyol, Çetinkaya, YKM, Faik Sönmez, Vepa, Vakko, Çilek Mobilya, Zen Pırlanta, Mavi Jeans, İnci Deri, Penti, Saat&Saat. Ayrıca Fillo Lojistik ve 2 TIR’ı sağlayan Sittnak, tüm giysi poşetlerini üstlenen Elif Plastik de destek verdi. Kampanyanın fotoğraflarını ise Tamer Yılmaz çekti.