Bir yılda 131 milyon çikolata sattı enerjisini ‘pedal gücü’ ile anlattı

Güncelleme Tarihi:

Bir yılda 131 milyon çikolata sattı enerjisini ‘pedal gücü’ ile anlattı
Oluşturulma Tarihi: Eylül 22, 2011 23:43

Ülker, kaplamalı çikolata markası Metro, yeni reklam filminde insan enerjisiyle üretilen elektrik kullandı. Özel tasarım bisikletlerde, 36 bisikletçinin 5 gün boyunca pedal basarak ürettiği ‘Metro Enerji Testi’ reklam filmi ile ürünün dinamizmini ve enerjisi yansıtmak istediklerini belirten Ülker Çikolata Pazarlama Direktörü Cengiz Acar, bu yıl yüzde 35 büyüme hedefleri bulunduğunu belirtti.

Haberin Devamı

Metro’nun 23 ülkede tüketildiğini dile getiren Ülker Çikolata Pazarlama Direktörü Cengiz Acar, şunları söyledi: “Bir yılda 131 milyon, bir günde yaklaşık 360 bin, bir saatte 15 bin ve bir dakikada 250 adet Metro tüketiliyor. Genç hedef kitleye seslenen bu dinamik ve enerjik markamız için sıra dışı bir reklam filmi yaptık. Metro Enerji Testi filmi, bu yıl yüzde 35 olarak büyüme hedefimize ulaşmada büyük destek olacak.”

2.5 milyar TL’lik pazar

Acar, Türkiye’de çikolata pazarının 2.5 milyar TL’lik büyüklüğünün bulunduğunu belirtirken, Ülker’in bu pazardaki payının yüzde 50 olduğunu söyledi.

Türkiye’de kişi başına çikolata tüketiminin yıllık 2 kilogram olduğunu da hatırlatan Acar, bu rakamın diğer ülkelerde daha yüksek rakamlarda bulunduğunu ve Türkiye’de potansiyelin hala yüksek olduğunu kaydetti.

Haberin Devamı

İTÜ’de uygulama projesi oldu

İTÜ Enerji Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Altuğ Şişman, Metro Enerji Testi’nin kendileri için uygulama geliştirme projesi olduğunu belirterek, şöyle konuştu: “Tasarımlar, hesaplar yapıldı. Aslında her Ar-Ge, bir macera ve çıktığınız o yolda başınıza ne geleceğini bilmiyorsunuz. Bilmediğiniz bir araziye iniyorsunuz ve keşfe başlıyorsunuz. Bizim için heyecan verici ve eğlenceli bir proje oldu. Yeni bir sistem kurduk ve dünyada bir ilki gerçekleştirdik.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!