Güncelleme Tarihi:
* Sermaye maliyetinin bu kadar yükseldiği bir ortamda tüm iş alanlarımızı kapsayacak yeni bir kurgunun içindeyiz.
* Şirketlerimiz arasında veriye dayalı stratejilerle yeni bir model yaratacağız; bu hedefe 2019 sonu, 2020'de varmış olacağız.
* Sabancı Holding'in dijital dönüşüm projesinde nihai olarak Türkiye dışında ortaklıklarla ya da tek başına yeni markalar yaratma stratejisi var.
* Start up'lara yatırımı da önemsiyoruz, bir girişim sermayesi yapısını SabancıDx, Sabancı Holding ve Sabancı Üniversitesi arasında nasıl kurarız konusunu çalışıyoruz.
* Sabancı Holding olarak gelecek yıla temkinli hazırlanıyoruz ama yatırımlara devam edeceğiz, uzun vadeli yatırım kararlarımız konjonktürden etkilenmez.
* SabancıDx 2019 içinde yazılım ihracatı hedefliyor, önümüzdeki üç yılda gelirlerinin yüzde 25'ini yeni nesil teknolojilerden sağlamayı hedefliyor.