Oluşturulma Tarihi: Kasım 10, 2002 00:00
Beymen Genel Müdürü, Levent Ersalman, bugünden itibaren Beymen mağazalarındaki sezon sayısını 6'ya çıkarttıkları bildirirken, ‘‘Beymen'de ürün ve koleksiyonların daha çok girip çıktığı bir döneme giriyoruz‘‘ dedi.Armada Alışveriş Merkezin‘deki Beymen‘in açılışına katılan Ersalman, gazetecilere Beymen'in ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgiverdi. Geçen yıl, Beymen olarak 89 trilyon liralık ciro yaptıklarını açıklayan Ersalman, bu sene Beymen'in 110 trilyon lira ciro yapacağını söyledi. Amaçlarının ürün ve hizmette verimliliği sağlamak olduğunu vurgulayan Ersalman, ‘‘Hedefimiz, daha hızlı hareket eden, daha çevik bir Beymen yaratmak‘‘ diye konuştu. Levent Ersalman, Beymen müşterisini ‘‘modayı takip eden, kendisine güvenen, kendisine yatırım yapmaktan kaçınmayan, servis odaklı, iyi hizmet ve kalite isteyen, parasının karşılığını fazlasıyla isteyen sosyal birisi‘‘ olarak tanımladı. Kriz döneminde, her perakendeci gibi olumsuz etkilendiklerini kaydeden Levent Ersalman, bu dönemde, müşteri toplamında adet olarak azalma olduğunu ve daha ithal ürünlere kaydıklarını söyledi. Ekonomik kriz döneminde, yurtdışından alışveriş yapmayı tercih eden müşteriyi mağazalarına çektiklerine dikkati çeken Levent Ersalman, şu anki satışlarının
seçim sonrasında ve Ramazan‘dan dolayı durakladığını, Ramazan'ın 3. haftasından sonra artacağını belirtti. Türkiye genelindeki Beymen maÄŸaza sayısının 28'e, satış metrekaresinin de 15 bine ulaÅŸtığını kaydeden Ersalman, kendileri için önemli olanın müşteri başına hacim ve kárlılık olduÄŸunu belirtti. AlışveriÅŸ merkezlerinin gün geçtikçe arttığına da dikkati çeken Levent Ersalman, ÅŸehir yapısı ve ekonomiye göre cadde maÄŸazacılığı veya alışveriÅŸ merkezi maÄŸazacılığı arasında tercih yaptıklarını söyledi. Bir çok tanınmış markayla müşterilerine hizmet verdiklerini anlatan Ersalman, ‘‘Dünyada hangi marka farkediliyorsa, Beymen'de o olacak‘‘ dedi. Seçimin etkileri kasım sonu çıkarSEÇİMÄ°N ardından olumlu bir havanın oluÅŸtuÄŸunu kaydeden Beymen Genel Müdürü Levent Ersalman, ancak bunun perakendecilik sektörüne nasıl yansıdığının henüz bilinmediÄŸini vurguladı. Levent Ersalman, kasım ayının üçüncü haftasından itibaren seçimin etkilerinin alınabileceÄŸini sözlerin ekledi.Â
button