Beymen: NetWork'ten korkmuyoruz

Güncelleme Tarihi:

Beymen: NetWorkten korkmuyoruz
Oluşturulma Tarihi: Ekim 30, 1999 00:00

Haberin Devamı

BEYMEN Genel Müdürü Michael Ellis-Jones, Altınyıldız'ın yeni markası NetWork'ün profesyonelce geliştirildiğini ve bunun da beklenen bir gelişme olduğunu söyledi. Ellis-Jones, ‘‘Bu çok güzel bir gelişme. Bu Altınyıldız için beklenen olası bir gelişmeydi’’ dedi. ‘‘Kadın’’'ın yeni iş geliştirme alanı olduğunu vurgulayan Ellis-Jones, Türkiye'de olduğu gibi dünyada da bu pazarın hızla büyüdüğünü vurguladı.

Son yıllarda kadına yönelik çalışmaları ile dikkat çeken Beymen ile Altınyıldız'ın yeni markası NetWork'ün rakip olmadığını belirten Ellis-Jones, NetWork'ün pazarda çok sınırlı ve belli bir kitleye hitap ettiğini söyledi.

Kadınların farklı iş gruplarında çalıştığını, farklı tavır ve tarzlara sahip olduğunu belirten Ellis-Jones, Batı dünyasında çalışan kadının giyim tarzında üniformanın olmadığını söyledi.

Çalışan kadın pazarının kendi içinde farklılıklar gösteren bir pazar olduğuna işaret eden Ellis-Jones, ‘‘Farklı iş alanlarında çalışan kadınlar farklı farklı giyiniyor. Bazıları klasik, bazıları modaya uygun, bazıları spor, bazıları da hem gece hem de gündüz giyebileceği kıyafetleri tercih ediyor’’ dedi. Bu anlamda NetWork'ün daha çok modaya uygun bir tarz olduğunu belirten Ellis-Jones, bir bankacı ile eğlence sektöründe çalışan bir kadının aynı tarz giyinemeyeceğini söyledi.

MÜŞTERİ KİTLEMİZ GENİŞ

Beymen'in bu anlamda daha geniş bir kesime hitap ettiğini belirten Ellis-Jones, göreve başladığı günden beri Beymen'i daha uygun fiyatla daha geniş bir kesime hitap edecek noktaya getirmek için çalışıyor.

Beymen, Beymen Erkek-Kadın Spor ve Beymen Studio koleksiyonlarıyla yaşamın her anına hitap ettiğini belirten Ellis-Jones, Beymen'in hedefinin hep bulunduğu pazarda liderlik olduğunu söyledi. Beymen mağazalarını geçtiğimiz yıl ayda 1 milyon kişi ziyaret etti.



Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!