Güncelleme Tarihi:
Ata Köseoğlu, “Yeni Neslin Sabancısı vizyonuyla CarrefourSA adına daha etkin ve daha verimli bir şekilde hizmet sunmak için yeniliklerle dolu market yatırımlarımıza devam ediyoruz. İstanbul’un üç büyük ilçesinden biri olan Beşiktaş’ın kalbi Fulya’da, Beşiktaş Spor Kulübü’nün sahibi olduğu alışveriş merkezine yaptığımız 12.5 milyon TL yatırımla geniş ürün gamına ve farklı reyon anlayışına sahip bir hipermarket açmaktan mutluluk, hipermarketin yer aldığı alışveriş merkezine ise CarrefourSA isminin verilmesinden büyük bir onur duyuyoruz. CarrefourSA olarak Fulya’da ‘Mahalle Esnafı’ konseptiyle ve teknolojik uygulamalarıyla bambaşka bir alışveriş deneyimi sunuyoruz”dedi.
SEMT KÜLTÜRÜ
Fikret Orman, “Ülkemizin en önemli sanayi ve ticaret kurumlarından, köklü bir kurum geleneğinin sembol markalarından Sabancı Holding çatısı altında ülkemizde faaliyet gösteren CarrefourSA’nın yeniliklerle dolu alışveriş merkezinin, semtimizde ve kulübümüze ait bir yapı içinde açılmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Semt kültürünü yaşatan bu özel konseptin, uzun soluklu ve başarılı bir şekilde alışveriş kültürünü olumlu yönde etkiyeceğine inanıyorum” diye konuştu. Kutay Kartallıoğlu da şunları söyledi: “Fulya’ya toplam 4 bin 200 metrekare satış alanı ve 2 bin 500 kişilik alışveriş kapasitesiyle rengârenk bir hipermarket hizmeti sunuyoruz. Müşterilerimizi mahallerinde hissettirecek bir konsept fikriyle yola çıkarak Fulya Hiper yatırımını tasarlamaya başladık.”