Beko, Barça’ya ‘sol’dan girdi

Güncelleme Tarihi:

Beko, Barça’ya ‘sol’dan girdi
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 02, 2014 02:04

İSPANYA’nın dünyaca ünlü kulübü Barcelona’nın yeni sponsoru Beko oldu. Koç Holding’in uluslararası markası Beko’nun logosu, Barcelona’nın yeni formalarının sol kolunda ve antrenman kitlerinin üzerinde yer alacak.

Haberin Devamı

KOÇ Holding’e bağlı Arçelik A.Ş.’nin uluslararası markası Beko, İspanya’nın dünyaca ünlü kulübü FC Barcelona ile 4 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı. Anlaşmaya göre, Beko logosu 4 yıl boyunca FC Barcelona’nın yeni formasının sol kısmında ve antrenman kitlerinin üzerinde yer alacak. Kulüp, formasının sol kısmını yayıncı kuruluşlar ve sivil toplum kuruluşları dışında ilk kez bir sponsora açmış olacak. Yeni forma, sezon başlangıcından itibaren Messi’li kulübün oyuncuları tarafından giyilecek. Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç, “Bizi dünyanın en çok taraftara sahip kulüplerinden birinin evine taşıyan, Beko’nun global başarısı oldu” dedi. FC Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu da, “Beko, Barça’ya güvendi, biz de onlara güveniyoruz” dedi.

Haberin Devamı

CAMP NOU’DA TANITIM

Beko, Barça’ya ‘sol’dan girdi

Beko’nun FC Barcelona ile sponsorluk anlaşması, dün kulübün Camp Nou Stadyumu’nda düzenlenen toplantıyla duyuruldu. Toplantıya Mustafa Koç, Koç Holding CEO’su Turgay Durak, Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük, Holding Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü Oya Ünlü Kızıl, FC Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu ve Başkan Yardımcısı Javier Fausi Santasusana katıldı. Beko’nun yeni logosunun lansmanı da, bu anlaşmayla aynı gün gerçekleşti.
Beko, başarı öyküsü
Mustafa Koç, şunları söyledi: “Beko’nun global pazarlardaki gelişimi tam bir başarı öyküsüdür. Bizi bugün tarihi öneme sahip Camp Nou’ya, dünyanın en çok taraftara sahip futbol kulüplerinden birinin evine getiren de bu global başarıdır. Beko ve FC Barcelona’nın birlikteliklerinin uzun ömürlü olacağını umuyorum. İki markanın paylaştığı değer ve mottolar birbiriyle örtüşüyor.”

Kusursuz yolculuk

Josep Maria Bartomeu, Beko’nun Barça ailesine girmesinden gurur duyduklarını ifade ederek şöyle konuştu: “Beko’nun başta basketbol olmak üzere spor alanında çok önemli çalışmaları var. Şimdi de Barça’ya güvendiler. Biz de Beko’ya güveniyoruz. Birlikte her iki tarafa da önemli faydalar sağlayacağına inandığımız yeni bir yolculuğa başlıyoruz.”

Haberin Devamı

Türkiye’de 11 milyonu bulan futbolsever bizi destekliyor

Beko, Barça’ya ‘sol’dan girdi

FC BARCELONA Başkanı Josep Maria Bartomeu, Türkiye’de çok sevildiklerini bildiğini belirterek şunları söyledi: “Barça’nın bir futbol kulübünden daha fazlası olduğunu bilen ve benimseyen 11 milyon Türk futbolseverin bizi desteklediğini tahmin ediyoruz. Barça, Türkiye’de takip edilen en popüler kulüpler arasında yer alıyor.”

Avrupa’nın ikinci büyük beyaz eşya markasıyız

KOÇ Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Beko’nun Avrupa’nın ikinci büyük beyaz eşya markası olduğunu vurgulayarak, “Beko, geçtiğimiz beş yıl boyunca Avrupa’da pazar payını en hızlı artıran marka oldu” diye konuştu.

Haberin Devamı

Kulüp Gelir (milyon $)

-----------------------------
Barcelona 41
Bayern Münih 40
Real Madrid 39
Arsenal 34
PSG 34
Manchester City 31
Manchester United 30
Liverpool 29
Tottenham 29
Chelsea 28

802 milyon $
Barcelona futbolcularının değeri

163 $
Takımın en pahalı oyuncusu Lionel Messi’nin değeri

627 milyon $
Barcelona’nın 2013/2014 yılı geliri

41 milyon $
Barcelona’nın yıllık forma sponsoru geliri

71 bin 638
Barcelona’nın maç başı ortalama seyirci sayısı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!