Beko, Alman Basketbol Ligi’ne adını verdi

Güncelleme Tarihi:

Beko, Alman Basketbol Ligi’ne adını verdi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 30, 2009 00:00

Alman Basketbol Ligi’nin (BBL) yeni isim sponsoru Beko oldu. 6 yıllığına anlaşma imzalayan yetkililer, “Beko Alman basketboluna dinamizm katacak. Alman basketbolu artık bu marka ile anılacak” dediler.

Haberin Devamı

ARÇELİK Grubu’nun, tüketim ve tüketici elektroniğindeki uluslararası markası Beko, Almanya Basketbol Ligi “Basketball Bundesliga-BBL”nın yeni ana sponsoru olarak lige adını verdi. Almanya Basketbol Ligi, 2009-2010 sezonunun başlangıcından itibaren “Beko Basketball Bundesliga” (Beko BBL) olarak oynanacak. Dünyada 100’den fazla ülkede ürünleri satılan Beko, 6 yıl boyunca geçerli olacak sponsorluk anlaşması ile, BBL All-Star Day, BBL Top Four ve BBL Şampiyonlar Kupası’nın da sponsoru oldu.
Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Beko Almanya Direktörü Zafer Üstüner, Beko Pazarlama ve Marka Direktörü Cenk Tüter, Alman Basketbol Ligi Başkanı Dr. Thomas Braumann ile BBL müdürü Jan Pommer’in katıldığı toplantı ile duyurulan anlaşmayla göre, büyümek istediği Almanya pazarında adını daha çok duyuracak. Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Beko basketbol yatırımlarına 2006 yılında Türkiye’de başladıklarını hatırlatırken, “Beko, Çin’deki 2009 FIBA Asya Basketbol Şampiyonası ve Polonya’daki 2009 FIBA Avrupa Basketbol Şampiyonası ve Türkiye’de düzenlenecek Dünya Basketbol Şampiyonası’nın ana sponsorluğunun ardından artık Alman Basketbol Ligi’ne de ismini verdi. Alman basketbolunda önemli yıldızlar var. Dünya ligleri arasında. Beko’nun dinamik, eğlenceli ve genç karakteri Alman basketboluna renk katacak” diye konuştu.
Türk seyirci bekliyoruz
9 Kasım’da sezonu açacak olan Alman Basketbol Ligi’nin Başkanı Dr. Thomas Braumann ise “Beko’nun hem Türkiye, hem de Avrupa basketbolundaki deneyimi ortada. Biz de böyle bir güçle birlikte çalışarak bu heyecanı yaşamak istiyoruz. Almanya’da basketbol maçlarına giden seyirci sayısında geçtiğimiz yıllarda hızlı bir artış oldu. Seyirci sayısı dikkate alındığında şu an Almanya, İspanya’dan sonra ikinci sırada. Beko ile birlikte maçları takip eden Türk seyirci sayısının da artmasını bekliyoruz. Beko ile uzun süreli bir işbirliği düşünüyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!