Güncelleme Tarihi:
Konuyla ilgili düzenlenen tanıtım toplantısında konuşan Groupama Uluslararası Genel Müdürü Jean Francois Lemoux, isim değişikliği ile birlikte yeni kampanyalar hazırladıklarını ve sektörde çok iddialı olduklarını belirtti. Lemoux, kampanyalarla ilgili şu bilgiyi verdi:
"Araç kazalarında kasko bedelini kaza raporunun tamamlanmasının ardından sonraki 5 gün içinde ödemeyi taahhüt ediyoruz. Aksi halde bir sonraki sene kaskoyu ücretsiz yapacağız. Evlerden hırsızlıklarda da evin sahibini o gece 4 yıldızlı bir otelde konaklatacağız ve evi güvenlikler bekleyecek..."
2012 yılında dünyadaki en büyük 10 şirketten biri olmayı hedeflediklerini anlatan Lemoux, geçtiğimiz yıl 16.2 milyar euro ciro yaptıklarını anlattı. Lemoux, Başak Sigorta'yı aldıktan sonra Türkiye'nin ciro olarak İtalya ve İspanya'nın arkasından üçüncü sıraya oturduğunu ifade etti.
Türkiye'de tüm şirketlerini bir çatı altında toplayıp tek markayla yola devam etme kararı alan Groupama, şirketlerin eski isimlerini de logosunda taşıyacak.
GROUPAMA 18 YILDIR TÜRKİYE'DE
1991 yılında Türkiye pazarına ilk defa Güneş Sigorta'nın yüzde 36 hisselerini satın alarak girdi. Bundan 15 yıl sonra 2006 yılında da Başak Emeklilik ve Hayat'ı satın alarak emeklilik ve hayat branşlarına da adım atmış oldu. Geçtiğimiz yıl ise Güven Sigorta ve Güven Hayatı da satın alarak Türkiye pazarındaki etkinliğini daha da artırmış oldu. Groupama Genel Müdürü Lemoux, bundan sonrası için Türkiye'de öncelikli hedefleri arasında yeni bir şirket satın alınması ya da yeni bir birleşme olmadığını, Türkiye'de organik büyüme için çalışacaklarını söyledi. Fakat, yüzde 36 hissesini elinde bulundurdukları Güneş Sigorta hisselerinin tamamını satılmak istenirse ilk taliplerinin yine kendileri olduğunu ifade etti.
40 MİLYON EURO DOĞAL AFET TEMİNATI
Lemoux Türkiye'nin doğal afet riskleriyle ilgili ise Türkiye'de doğal afet teminatı için 40 milyon TL teminat bedelini ödemeye hazır olduklarını söyledi. Ayrıca sel felaketi yaşanan bölgelerde sel teminatının verilememesi gibi birşeyin söz konusu olmadığını da açıkladı. Groupama'nın şimdiye kadar sadece Fransa'da ödediği doğal afet teminatı ise 400 milyon Euro.
İstanbul'da meydana gelen sel felaketinin hemen ardından bir birim kuran Groupama, bu birim aracılığıyla müşterileriyle sürekli temas halinde kalmaya çalışıyor.
GROUPAMA'NIN YENİ YÜZÜ OKAN BAYÜLGEN
Groupama Türkiye'deki bu yeni oluşumunun tanıtımı için hazırlattığı reklam filmlerinde Okan Bayülgen'le çalışacak. Şuan iitibariyle birisi kurumsal olmak üzere 3 reklam filminde oynayan Bayülgen, "Türkiye'de ekonomik sistemle ilgili rahatsızlığımız olsa da en az şikayet edebileceğiz işletmler sigorta şirketleridir" dedi. Okan Bayülgen, gelişmiş ülkelerde herşeyin sigorta şirketleri tarafından sigortalanabildiğini, bizim ülkemizde ise hala sigorta şirketlerine olan güvenin sorgulandığını söyledi. Bu durumun değişmesini düşündüğünü söyleyen Bayülgen, bu reklam teklifini kabul etmesinde bu görüşünün çok önemli rol oynadığını söyledi.
Reklam filmleri haricinde Groupama, Sezen Aksu'nun bir şarkısına radyo spotu hazırlattı ve 'Devler Ligi' isimli televizyon programına sponsor oldu.