Bardakta mısır kafe zinciri oluyor

Güncelleme Tarihi:

Bardakta mısır kafe zinciri oluyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 20, 2009 10:39

Taze Mısır Gıda ve Dış Ticaret Genel Müdürü Mehmet Daniş, “Stantlarda başlayan lezzet akımı 'Bardakta Mısır'ı 1 milyon dolarlık yatırımla kafe zincirine taşıyoruz” dedi.

Daniş, 2009 yılında açılanlarla birlikte toplam 10 Daily Fresh Kafe'nin hizmete gireceğini bildirdi.

Daniş, Türkiye'de ilk kez bardakta mısır ile bardakta soslu kestane lezzetini 2006 yılında tüketicinin beğenisine sunduklarını hatırlatarak, “Özellikle alışveriş merkezlerindeki stant ve 'kiosklarla' tüketicinin karşısına çıkan Daily Fresh'i, modern ve şık kafelerde tüketicilerle buluşturacağız. Stantlarda başlayan lezzet akımı 'Bardakta Mısır'ı 1 milyon dolarlık yatırımla kafe zincirine taşıyoruz” diye konuştu.

Daily Fresh için ilk günden beri kafe konseptini öngördüklerini belirten Daniş, şöyle devam etti:
“Stant ve kiosklarda satışlarımıza devam edeceğiz. Ancak daha ilk günden beri kafeler açmayı planlıyorduk. Bizden sonra herkes mısırcı oldu. Biz 'mısırcı' değil, dünyaca ünlü 'Daily Fresh' markasının temsilcisiyiz. Daily Fresh sadece mısır üretmiyor. Üretilen diğer ürünler kafelerimizde yer alacak. Türkiye'deki yatırım planımız ve stratejimize kurumsal olarak bakıyoruz. Perakende ve hizmet sektörünü iyi tanıyoruz. Bu avantajımızı ve tecrübemizi kafe konseptlerimizde de sunmaya başladık. Türkiye'de lezzeti ve kalitesiyle çok sevilen Daily Fresh, yeni konseptiyle de dikkati çekiyor ve çok seviliyor. Daily Fresh'in kafelerindeki yeni lezzetler keyifle ve güvenle tüketiliyor. Kafe konseptinde de hızla büyüyeceğiz.”

Mehmet Daniş, Daily Fresh'in Türkiye'de yaygınlaşmasında lezzeti ve kalitesinin yanı sıra işletmeci açısından cazip kazancının da etkisi olduğunu vurguladı.

Türkiye'deki en çok kazandıran franchiselerden olan Daily Fresh'in kafe konspetlerinde de aynı stratejiyi uyguladığını belirten Daniş, “30 bin dolar franchise bedeli alınıyor. Asgari 20 metrekare olan kafelerin tefrişatı da Daily Fresh tarafından sağlanıyor. Bunun için ise ortalama 50 ile 70 bin TL arasında bir para harcanıyor. Franchise bedeli 30 bin dolar karşılığında Daily Fresh, işletmeciye mısırı ücretsiz veriyor. İşletmenin ilk açılış maliyeti için önemli bir katkıyı sunan Daily Fresh, cirodan da pay almıyor” diye konuştu.

WAFFLE İLE FARKLI BİR LEZZET

Türkiye genelinde 125 satış noktasında hizmet verdiklerini dile getiren Mehmet Daniş, ekonomik krize rağmen yepyeni tatlarla karşısına çıktıkları tüketicilerin beğenisine “Waffle”ı sunduklarını belirtti. Daniş, şunları kaydetti:
“Waffle”ın Belçika kökenli bir hamur tatlısı olduğunu ifade eden Daniş, “Tüketiciler bizden yeni tatlar ve lezzetler bekliyor. Bizden franchise olarak bayilik alan iş ortaklarımızı da düşünerek yeni ürünleri tezgahlara koyduk.

Türkiye'de de ekonomik krizin yansımalarını yaşadığımız şu günlerde hem tüketicilerimize yeni bir lezzet sunmak hem de bayilerimizin cirolarına katkıda bulunmak için çıtır 'Waffle'ı sunuyoruz” dedi.

2008 yılında yüzde 20 oranında büyüdüklerini bildiren Daniş, krize rağmen bu yıl da hedeflerinin bu büyüme oranını devam ettirmek olduğunu sözlerine ekledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!