Güncelleme Tarihi:
Afet anında iletişimin hayati rol oynadığını ve mobil iletişim sağlayıcılarının kriz dönemlerinde hayat kurtarıcı bir rol üstlenebileceğine dikkat çeken Ban Ki-moon, “İletişimin devamlılığını sağlamak kendi içinde bir yardım türüdür. Krizlerden etkilenen insanların kendileri ve ailelerinin geleceği için karar verirken gerekli olan bilgilere ulaşabilmeleri için, Turkcell gibi ortaklarımıza ve sağladıkları hizmetlere güveniyoruz” dedi.
Zirveye katılarak ‘İnsanları merkeze koymak’ başlıklı panelde konuşmacı olarak yer alan Terzioğlu, Turkcell’in insani durumlarda iş sürekliliğiyle dünyaya örnek bir operatör olduğunu vurguladı. Terzioğlu, “Türkiye 2.7 milyon Suriyeliye kapılarını açtı, biz Turkcell olarak 1.2 milyondan fazla Suriyeliye hizmet veriyoruz. Ülke ve şirket olarak bu insani krizde elimizi taşın altına koyduk. Bundan sonra da üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz” dedi.