Güncelleme Tarihi:
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin Ankara’daki Genel Merkezi’nde Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın katılımıyla düzenlenen törende CarrefourSA adına ödülü, CarrefourSA Yönetim Kurulu Üyesi Merter Özay aldı.
CarrefourSA olarak Türkiye’deki 20’nci yıllarında böylesi bir ödülü almaya hak kazandıkları için duydukları mutluluğu dile getiren CarrefourSA Yönetim Kurulu Üyesi Merter Özay, "Tüm iş süreçlerimizde bugüne kadar hep yüzde 100 müşteri memnuniyeti esasıyla faaliyet gösterdik, bundan sonra da göstermeye devam edeceğiz" dedi.
Geçtiğimiz yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı iş birliği ile tüm mağaza personeline Tüketici Hakları ve Müşteri Odaklı Hizmet konularında 45 bin saatten fazla eğitim verdiklerini anlatan Özay, "Yılda ortalama 12 bin kişi ile anket çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Çağrı merkezinden sosyal medyaya, e-posta imkanından müşteri iletişim formlarına kadar çok geniş bir yelpazede iletişim olanağı sağlıyoruz. Çağrı merkezimizde aylık ortalama 8 bin müşterimizi dinliyor, olası bir şikâyeti en geç 8 saat içinde çözüme kavuşturuyoruz” şeklinde konuştu.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından bu yıl 16’ncısı düzenlenen Tüketici Ödülleri Yarışması’nda ödüller; tüketici bilincinin geliştirilmesi, tüketicilerin yasal haklarını kullanmaları konusunda özendirilmesi, tüketici talep ve tercihlerini dikkate alan firmaların teşvik edilmesi, tüketici hukuku veya tüketicinin korunması ile ilgili bilimsel çalışmaların özendirilmesi amacıyla 2011 yılı faaliyetleri dikkate alınarak verildi.