Güncelleme Tarihi:
Yaklaşık 1000 metrekarelik bir alanda açılacak ve 2015 içinde sayısının 10’a çıkması hedeflenen File mağazalarında, düşük fiyat prensibi olacak. Yeni konsept ile tasarlanan mağazalarda, 3 bin-3 bin 500 farklı ürün yer alacak ve özel et, şarküteri, taze sebze meyve, unlu mamuller ve kişisel bakım bölümleri bulunacak. Bim İcra Kurulu Üyesi Haluk Dortluoğlu, şunları söyledi: “Ürün portföyünde de, ulusal ve uluslararası markaların yanı sıra, özel markalar hazırlıyoruz. File’de satışa sunulacak 3 bini aşkın ürünün yüzde 25’i bu tip özel markalardan oluşacak. Temel ürün kategorilerinde şimdiden belirlenen 3 yeni özel marka bulunuyor. Bunlardan ilki işlenmiş gıda ürünleri için çiftçi anlamına gelen ‘Harras’ markası olacak. Kişisel bakım ürünleri için lanse edilecek özel marka ‘Daycare’; temizlik ürünleri için kullanılacak özel marka ise ‘Actisoft’ adını taşıyacak.”