Oluşturulma Tarihi: Nisan 17, 2006 21:00
PETROL ve petrol ürünlerinde faaliyet gösteren Aytemiz Akaryakıt, bir reklam kampanyasıyla logosunu değiştirerek "Akpet" adını aldı. Akpet Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Aytemiz, geçen yıl Ciner Grubu ile akaryakıt, LPG ve doğalgaz alanlarında birleşmelerinin ardından, isim ve logo değişikliğine gittiklerini ifade etti. Kampanya için 5 milyon dolarlık bir reklam bütçesi ayırdıklarını kaydeden Aytemiz, eylül ayından itibaren de yeni bir kampanya başlatacaklarını bildirdi. Aytemiz, istasyonlardaki isim değişikliği için 10 milyon dolarlık bir yatırım öngördüklerini, değişimin 1 ay içinde tamamlanacağını kaydetti. Birleşmenin ardından 30 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını, bu yıl da 60 milyon dolarlık yatırım planladıklarını ifade eden Aytemiz, 2006’da 1 milyar
dolar ciro hedeflediklerini anlattı.