"Aymar, ramazanda en çok tüketilen sıvı yağ markası oldu"

Güncelleme Tarihi:

Aymar, ramazanda en çok tüketilen sıvı yağ markası oldu
Oluşturulma Tarihi: Eylül 29, 2009 13:24

Geleneksel yağ sektöründe 14 çeşit ürünüyle en geniş portföye sahip markalardan olan Aymar, 10 bin satış rakamı ile Ramazan ayında en çok tüketilen sıvı yağ markası olduğunu açıkladı.

Geleneksel yağ sektöründe 14 çeşit ürünüyle en geniş portföye sahip markalardan olan Aymar, 10 bin satış rakamı ile Ramazan ayında en çok tüketilen sıvı yağ markası olduğunu açıkladı.

Aymar İcra Kurulu Başkanı Nihat Özyurt yaptığı açıklamada, Aymar'ın 10 bin satış rakamı ile Ramazan ayında en çok tüketilen sıvı yağ markası olduğunu belirtti. Özyurt açıklamasında, “Aymar Türk tüketicisinin kendisine yakın bulduğu bir marka konumundadır. Ramazan ayında ortaya çıkan rakamlar da bunu destekliyor. Aymar markası olarak tüketicimizin tercihinden dolayı çok mutluyuz. Amacımız, tüketicimize en kaliteli ürünü, en iyi fiyat avantajı ile sunmaktır” dedi.

Özyurt yaptığı açıklamada, vitaminlerin yiyeceklerle vücuda alındığından, bağırsaktan çözünüp kana geçmesi için yağa ihtiyaç duyduğunu belirtip, bu nedenle bitkisel sıvı yağların zorunlu ihtiyaç maddesi olduğunu vurguladı. Türkiye’de yaklaşık olarak 500 bin ton bitkisel sıvı yağ tüketildiğine dikkat çeken Özyurt açıklamasına şöyle devam etti:

“Yapılan araştırmalar özellikle Ramazan döneminde bu rakamının 60.000 tona ulaştığını göstermektedir. Ayçiçek yağı, mısır yağı, riviera zeytinyağı, naturel sızma zeytinyağı, pamuk yağı, shifa yağları, soya yağı ve kanola yağından oluşan 14 farklı yağ ile sektörde yüzde 15 pazar payına sahip olan Aymar, tüketilen 500 bin tonun yüzde 12’sine sahip olarak, Ramazan ayında en çok tüketilen sıvı yağ markası olarak, rakiplerini geride bıraktı. Aymar bulunduğu pazarda daima en üst seviyeyi hedeflemektedir. Bu doğrultuda kaliteli ürün çizgimizi sürekli geliştirerek, tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına göre en kaliteli ürünleri sunmayı ilke edinerek çalışıyoruz. Rakamlar da bizi haksız çıkarmadı. Tüketicimizin yüzünü, önümüzdeki dönemde yapacağımız çalışmalar iler güldürmeye devam edeceğiz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!