Aydınlı Rusya'da Cacharel ile büyüyecek

Güncelleme Tarihi:

Aydınlı Rusyada Cacharel ile büyüyecek
OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 27, 2004 00:00

Ãœnlü Fransız markası Cacharel'in Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Jean Bousquet, Aydınlı Grup ile birlikte Rusya yatırımlarına hız vereceklerini belirterek, "Bir olan maÄŸaza sayısını önümüzdeki 3 yılda 20-25’e çıkarmayı planlıyoruz. Orada Aydınlı koleksiyonlarına da yer vereceÄŸiz" dedi.PARFÃœM ve hazır giyimin önde gelen 42 yıllık Fransız markası Cacharel'in kurucusu ve Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Jean Bousquet, Rusya yatırımlarına Aydınlı Grup ile hız vereceklerini belirterek, ÅŸu anda Moskova'da 1 olan maÄŸaza sayısını artıracaklarını söyledi. Gelecek yıl 5 yeni maÄŸaza açmayı planladıklarını belirten Bousquet şöyle konuÅŸtu:"3 yıl içinde Rusya'daki maÄŸaza sayımızı 20-25'e çıkarmayı planlıyoruz. Orada açtığımız maÄŸazalarda Aydınlı'nın koleksiyonlarına da yer vereceÄŸiz. Bu model baÅŸarılı olduÄŸu takdirde, Aydınlı koleksiyonlarını baÅŸka ülkelere de taşıyacağız. Bunlar Avrupa ülkeleri olmayacak ama diÄŸer ülkelerde Cacharel ve Aydınlı markaları yan yana satılacak." Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Ãœyesi Ömer Faruk Kavurmacı ise Rusya'da yapılacak yatırımın 3,5 milyon euro civarında olacağını söyledi.ERKEK TÃœRKÄ°YE'DENBousquet, Cacharel'in dünyadaki toptan satış cirosunun 300 milyon euro civarında olduÄŸunu belirterek, şöyle konuÅŸtu: "Markamız 50'nin üzerinde ülkede bin 300 noktada satılıyor. Satışlarımızın sadece yüzde 20'si Fransa'da yapılıyor. En çok parfümde güçlüyüz. Sonra kadın giyim, çocuk giyim ve iç giyim geliyor. Bir yıl önce ev tekstiline baÅŸladık. Erkek klasik giyimde ciromuz 20 milyon civarında. Ãœretimimizi Portekiz, Polonya, Litvanya'da gerçekleÅŸtiriyoruz. Erkek klasik koleksiyonlarının tamamı Türkiye'de üretiliyor."5 YENÄ° MAÄžAZA Bousquet, 1995 yılında Aydınlı Grubu ile çalışmaya baÅŸladıklarını belirterek, "Aydınlı bizim dünya üzerindeki en önemli distribütörlerimizden biri. Türkiye'de ÅŸu anda 20 maÄŸazalık bir zincir var" dedi. Türkiye'de 20 maÄŸazada 10 milyon Euro'luk satış gerçekleÅŸtirdiklerini söyleyen Kavurmacı, "2005'te 5 maÄŸaza daha açacağız. Bir maÄŸaza yatırımı ortalama 250 bin Euro'ya mal oluyor. Türkiye'de yılda ortalama 5-6 milyon Euro'luk Cacharel kalsik erkek koleksiyonu üretiyoruz" diye konuÅŸtu. Ä°maj tazeliyoruzERKEK ve kadın koleksiyonlarında imaj deÄŸiÅŸikliÄŸine gittiklerini anlatan Bousquet, "Le Cacharel adı altında erkek, La Cacharel adı altında kıdan kolleksiyonlarını sunacağız. Cacharel daha çok klasik çizgileriyle bilinir. Buna ÅŸehir giyim tarzını ve daha trendy modelleri ekliyoruz. 2005'te konsept tamamen deÄŸiÅŸiyor. MaÄŸaza konseptlerimizde de bu görülecek" dedi."Komple lisansör arıyoruz"ERKEK giyimde Aydınlı ile devam edeceklerini dile getiren Bousquet şöyle devam etti: "Kadın giyimde Türkiye'de yeni projelerimiz var. Kadın koleksiyonumuz Türkiye'de satılmıyor. Kadın giyim için lisans vermeyi düşünüyoruz. AraÅŸtırmalarımız sürüyor ama biz bavuldan çantaya, gözlükten aksesuara her ÅŸeyi komple tek lisansla ürettirmeyi düşünüyoruz." Türk modası dünyada kabul edilebilir BAZI alışveriÅŸ merkezlerini gezdiÄŸini anlatan Bousquet, Türk modasının Avrupa ve dünyada kabul edilebilir bir seviyede olduÄŸunu söyledi. Özellikle Beymen'den etkilendiÄŸini Bousquet, ‘Dünya klasmanında yer alabilecek bir marka" dedi.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!