OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 27, 2004 00:00
Ünlü Fransız markası Cacharel'in Yönetim Kurulu Başkanı Jean Bousquet, Aydınlı Grup ile birlikte Rusya yatırımlarına hız vereceklerini belirterek, "Bir olan mağaza sayısını önümüzdeki 3 yılda 20-25’e çıkarmayı planlıyoruz. Orada Aydınlı koleksiyonlarına da yer vereceğiz" dedi.PARFÜM ve hazır giyimin önde gelen 42 yıllık Fransız markası Cacharel'in kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Jean Bousquet, Rusya yatırımlarına Aydınlı Grup ile hız vereceklerini belirterek, şu anda Moskova'da 1 olan mağaza sayısını artıracaklarını söyledi. Gelecek yıl 5 yeni mağaza açmayı planladıklarını belirten Bousquet şöyle konuştu:"3 yıl içinde Rusya'daki mağaza sayımızı 20-25'e çıkarmayı planlıyoruz. Orada açtığımız mağazalarda Aydınlı'nın koleksiyonlarına da yer vereceğiz. Bu model başarılı olduğu takdirde, Aydınlı koleksiyonlarını başka ülkelere de taşıyacağız. Bunlar Avrupa ülkeleri olmayacak ama diğer ülkelerde Cacharel ve Aydınlı markaları yan yana satılacak." Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Faruk Kavurmacı ise Rusya'da yapılacak yatırımın 3,5 milyon
euro civarında olacağını söyledi.ERKEK TÃœRKÄ°YE'DENBousquet, Cacharel'in dünyadaki toptan satış cirosunun 300 milyon euro civarında olduÄŸunu belirterek, şöyle konuÅŸtu: "Markamız 50'nin üzerinde ülkede bin 300 noktada satılıyor. Satışlarımızın sadece yüzde 20'si Fransa'da yapılıyor. En çok parfümde güçlüyüz. Sonra kadın giyim, çocuk giyim ve iç giyim geliyor. Bir yıl önce ev tekstiline baÅŸladık. Erkek klasik giyimde ciromuz 20 milyon civarında. Ãœretimimizi Portekiz, Polonya, Litvanya'da gerçekleÅŸtiriyoruz. Erkek klasik koleksiyonlarının tamamı Türkiye'de üretiliyor."5 YENÄ° MAÄžAZA Bousquet, 1995 yılında Aydınlı Grubu ile çalışmaya baÅŸladıklarını belirterek, "Aydınlı bizim dünya üzerindeki en önemli distribütörlerimizden biri. Türkiye'de ÅŸu anda 20 maÄŸazalık bir zincir var" dedi. Türkiye'de 20 maÄŸazada 10 milyon Euro'luk satış gerçekleÅŸtirdiklerini söyleyen Kavurmacı, "2005'te 5 maÄŸaza daha açacağız. Bir maÄŸaza yatırımı ortalama 250 bin Euro'ya mal oluyor. Türkiye'de yılda ortalama 5-6 milyon Euro'luk Cacharel kalsik erkek koleksiyonu üretiyoruz" diye konuÅŸtu. Ä°maj tazeliyoruzERKEK ve kadın koleksiyonlarında imaj deÄŸiÅŸikliÄŸine gittiklerini anlatan Bousquet, "Le Cacharel adı altında erkek, La Cacharel adı altında kıdan kolleksiyonlarını sunacağız. Cacharel daha çok klasik çizgileriyle bilinir. Buna ÅŸehir giyim tarzını ve daha trendy modelleri ekliyoruz. 2005'te konsept tamamen deÄŸiÅŸiyor. MaÄŸaza konseptlerimizde de bu görülecek" dedi."Komple lisansör arıyoruz"ERKEK giyimde Aydınlı ile devam edeceklerini dile getiren Bousquet şöyle devam etti: "Kadın giyimde Türkiye'de yeni projelerimiz var. Kadın koleksiyonumuz Türkiye'de satılmıyor. Kadın giyim için lisans vermeyi düşünüyoruz. AraÅŸtırmalarımız sürüyor ama biz bavuldan çantaya, gözlükten aksesuara her ÅŸeyi komple tek lisansla ürettirmeyi düşünüyoruz." Türk modası dünyada kabul edilebilir BAZI alışveriÅŸ merkezlerini gezdiÄŸini anlatan Bousquet, Türk modasının Avrupa ve dünyada kabul edilebilir bir seviyede olduÄŸunu söyledi. Özellikle Beymen'den etkilendiÄŸini Bousquet, ‘Dünya klasmanında yer alabilecek bir marka" dedi.Â
button