Aydınlı isyan etti 365 gün indirimi seçti

Güncelleme Tarihi:

Aydınlı isyan etti 365 gün indirimi seçti
Oluşturulma Tarihi: Eylül 11, 2009 00:00

PIERRE Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. gibi dünya markalarının 60’a yakın ülkede temsilciliğini yürüten Aydınlı Grup, hazır giyim sektöründe yeni bir fiyat politikasını hayata geçirerek, ürün satış fiyatlarını sabitleyip, 365 güne yaydı. Ekonomik krizin de etkisiyle tüketimi artırmaya yönelik uygulanan indirim ve kampanyaların tüketicinin kafasını karıştırdığını ve sektöre duyulan güveni azalttığını savunan Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Said Kavurmacı, “Sezon içinde belirli dönemlerde yüzde 70’lere varan geçici indirimler yapmak yerine, fiyatları yüzde 35’e varan indirim oranıyla aşağı çekip bu fiyatları sezonun tamamına yaymaya karar verdik. Bu yolla geçen yıl 225 milyon TL’ye ulaşan ciromuzu, 2009 yılı sonunda 234 milyon TL’ye çıkartmayı hedefliyoruz” dedi. Bu uygulamanın sektörde giderek yaygınlaşmasını ve indirim karmaşasının sona ermesini amaçladıklarını belirten Kavurmacı, “Türkiye’de indirim dönemleri ve şartları yasalarla düzenlenmiyor. Başlattığımız uygulama bir kampanya değil, fiyat politikası. Koleksiyonlar azaldı, sezonlar birleşti, outlet ve sezon mağazalarının uygulamaları birbirine karıştı. Kriz sonrasında oluşan bu yeni ekonomik dönemi eski çalışma sistemleriyle götürmek kafamızı kuma gömmek demektir” diye konuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!