Güncelleme Tarihi:
TÜRKİYE pazarında 2010’dan beri faaliyet gösteren Hyundai Elevator Türkiye, yakın zamanda STFA ve Işıklar ile gerçekleştirdiği ortaklık anlaşmasıyla Türkiye’yi Avrupa’ya açılmada üs olarak konumlandırmayı planlıyor. Hyundai Elevator Türkiye CEO’su Hakan Ek, “Hyundai Elevator, Kore ve Çin’den sonra en büyük satışlarını Türkiye’de gerçekleştiriyor. Türkiye’yi ikinci bir iç pazar olarak görüyor” dedi. Hyundai’nin Kore, Çin ve Hindistan dışındaki en yüksek başarı grafiğini Türkiye’de yakalamasının önemine dikkat çeken Hakan Ek, “Ortaklık sonrası Hyundai Elevator Türkiye, dış pazarlarda daha da aktif yer alarak önümüzdeki dönemlerde faaliyet alanını genişletmeyi hedefliyor. Hyundai Elevator ile STFA Holding ve Işıklar Holding arasında imzalanan ortaklık anlaşmasında çoğunluk hisse yüzde 51 ile Hyundai’nin olurken yüzde 49’luk hisse STFA ve Işıklar’ın oldu” şeklinde konuştu.
2010 yılında Türkiye pazarına giriş yapan Hyundai Elevator’ın, kısa sürede önemli ve büyük projelerde yer aldığına dikkat çeken Hakan Ek, “Metropol İstanbul, Diyarbakır Havalimanı, Üsküdar-Çekmeköy Metro hattı, Folkart Towers, Nidakule Ataşehir-Levent, Varyap Meridian, Water Garden, Manzara Adalar, İSTMarina, İstanbul Adalet Sarayı, Ülker Arena, Nurol Tower, ve Sarphan Finans Park gibi birçok projede tercih edildik” dedi.
TÜRKİYE’DE ÜRETİM TESİSİ
Asansör, yürüyen merdiven ve yürüyen bantların yanı sıra otomatik park sistemleri, ve malzeme yükleme boşaltma sistemlerinin de Hyundai Elevator Türkiye’nin ürünleri arasında yer aldığına dikkat çeken Hakan Ek, Hyundai’nin Türkiye’de üretim tesisi kurmayı da planladığını söyledi. Hakan Ek “Hedefimiz Türkiye’nin en büyük asansör firması olmak” dedi.