Güncelleme Tarihi:
Balçova ilçesinde bulunan mağazanın açılışı nedeniyle basın toplantısı düzenlendi. Toplantıda konuşan Best Buy Türkiye Başkanı Ruşen Kopmaz, mağaza olarak stratejilerinin temelini “müşteri odaklı hizmet” oluşturduğunu, bunun için yeni teknolojileri kolay ve anlaşılır bir biçimde sunmak için yeni yöntemler geliştirdiklerini söyledi.
Bir hizmet firması olduklarını, tek amaçlarının ürün satmak olmadığını, müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler üretmeyi de hedeflediklerini Kopmaz, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Biz bir hizmet markasıyız. Dinamik, güler yüzlü, teknolojiye meraklı, teknolojiyi hayatının bir parçası haline getirmiş Mavi Tişörtlü birimimizde çalışan elemanlarımız müşterilerimize kişiye özel çözümler sunarak, ihtiyaçlarını baştan sona giderecekler. Fiyatlarımız piyasadan daha pahalı olmayacak, müşterilerimize en hesaplı fiyatlarla en karlı alışverişi sunacağız. Bu konuda iddialıyız.”
Mağazada 300'ü aşkın markanın 1500 ürünü bulunduğunu belirten Kopmaz, şunları kaydetti:
“Müşterilerimiz için Garanti Paketleri konsepti geliştirdik. Bu paket kapsamında 200 liranın altındaki bütün ürünleri, 3 yıl içinde bozulduğu takdirde yenisiyle değiştiriyoruz. Ayrıca 'Ekstra Garanti Paketi' ile 200 liranın üstündeki her ürün için üretici garantisine ek olarak, müşterinin isteğine göre 3, 4 veya 5 yıl kesintisiz garanti süresi veriyoruz.”
Firmanın Avrupa'da ilk mağaza olarak İzmir'i seçmesinin nedeniyle ilgili soruya Kopmaz, “İzmir yüksek alım gücü olan bir şehir. Teknolojiye meraklı, iletişim ve eğlenceyi seven, tüketici teknolojisine para harcayan genç bir nüfus kitlesine sahip. Ayrıca, trafik, park sorunu ve çeşitli kriterleri göz önünde bulunduruyoruz” dedi.