Avrupa’ya sıfır riskle ‘Gitti’

Güncelleme Tarihi:

Avrupa’ya sıfır riskle ‘Gitti’
Oluşturulma Tarihi: Kasım 23, 2013 01:51

KÜRESEL şirket EBay’in iştiraki GittiGidiyor’un ‘Sıfır Risk’ sistemi, Avrupa ülkelerinde eBay sitelerine adapte ediliyor.

Haberin Devamı

Genel Müdür Cenk Angın, “Onların tecrübelerinden yararlanıyoruz ama bazen de tersi oluyor” dedi.

YENİDEN tasarlanan logoyla eBay’in Türkiye’deki iştiraki olan GittiGidiyor.com, geliştirdiği sistemlerle Avrupa’ya ihracat yapıyor. GittiGidiyor.com’un geliştirdiği ‘Sıfır Risk’ sistemi, Avrupa ülkelerindeki eBay sitelerine adapte edilmeye çalışıyor.

ONAYLI ÖDEME

Konu hakkında konuşan GittiGidiyor Genel Müdürü Cenk Angın, ülke olarak, eBay Avrupa’ya bağlı olduklarını belirterek, “Onların tecrübelerinden faydalanıyoruz, ama zaman zaman tam tersi de olabiliyor. Yani, know-how ihraç edebiliyoruz. Örneğin, GittiGidiyor tarafından geliştirilen Sıfır Risk Sistemi, Avrupa’da örnek alınıyor ve bazı pazarlada adapte edilmeye çalışılıyor” diye konuştu. Sıfır Risk ile ödeme-onay şeklinde alışveriş yapılabiliyor. Kullanıcılar satın aldıkları ürünü görüp onayladıktan sonra satın alabiliyor. Onaylamadıkları ürün olduğunda ise satıcı tarafa ürün geri gönderilip para iade ediliyor.

AVRUPA’DA BEŞİNCİ

2012 yılını yüzde 46, 2013 yılında da yüzde 80 oranında büyümekte olan GittiGidiyor.com, eBay Avrupa organizasyonu içinde işlem hacmi ve hem de net gelir sıralamasında Almanya, İngiltere, Fransa ve İtalya’dan sonra beşinciliğe yükselmiş durumda. Gelecek yıllardaki hedefin ilk 3’e girmek olduğunu ifade eden Angın, “Bunun altındaki önemli kaldıraçlardan başında eBay’in iştiraki olmak geliyor. eBay’den edindiğimiz global tecrübeyle markamızı daha da ileri götürüyoruz. Bununla birlikte, Türkiye e-ticaret sektöründeki en eski oyunculardan biri olmamızın getirdiği bir tecrübe de var tabi. Hem alıcılarımızın hem de satıcılarımızın güvenini kazanmış Sıfır Risk Sistemi’mizi de unutmamak lazım elbette. Son olarak, işimize, özellikle mobile yaptığımız yatırımla teknolojimizi sürekli yeniliyor olmamız da çok önemli bir diğer faktör oluyor” dedi.

Haberin Devamı

Açık arttırmanın fanatikleri var

GEÇEN sene yeninde ‘açık artırma’ formatının kullanıcılara sunulduğunu söyleyen Angın, serbest bir ‘pazaryerinde’ arz ve talebin buluştuğu yerde fiyatın oluşacağı yer aldığını kaydetti. Açık artırmadan daha etkili bir şekilde hayata geçirecek birbaşka formatın olmadığını dile getiren Angın, sözlerine şu şekilde devam etti: “Açık artırmanın, eğlenceli ve heyecanlı bir yanı da var tabi. Bizim kullanıcılarımız arasında da pek çok fanatiğinin olduğunu söyleyebilirim.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!