Güncelleme Tarihi:
Antalya, Bellek’in en büyük ve en yüksek kapasiteli otellerinden biri olan Ela Quality Resort Hotel ile eğlence ve dinlence konseptlerine yeni bir boyut getirmeyi hedefleyen TUI, Pruvida konseptiyle, kişilerin kendi tatil seçeneklerini önceden belirlemeden, o anda kendi isteklerine göre belirlemesini hedeflediklerini açıkladı.
TUI Provida Resort Konsepti Sorumlusu Stefanie Schulze Zur Wiesch, “Puravida Resorts bireysel bir yaşam tarzına sahip, eğitim seviyesi yüksek ve seçkin bir tüketim tarzı bulunan, dünyaya açık bir hedef kitleye hitap etmektedir. Bu hedef kitle macera ve spor odaklı, teknolojiye düşkün bir müşteri profilinden ve sağlık odaklı ve istirahat arayan bir müşteri grubundan oluşmaktadır."
Ela Quality Resort Otel Genel Koordinatörü Vadi Karatoprak, yeni konsepti dünyada ilk kez Türkiye’de bir otelde sunmaya başladıklarını söyledi. Karatoprak, "Pravida Resort, lüks yaşam tarzı olan dünyaya açık tatilcileri hedefleyen uluslararası bir otel konseptidir. Yeni otel markası hem 30 ile 50 yaş arası çiftlere ve bekarlara, modern tasarım ve teknoloji beklentisi olanlara aynı şekilde hitap etmektedir. Yeni modelimizle ülkemize de büyük katkılar sağlayacağız" dedi.
ALT YAPI SORUN ÇIKARIYOR
TUI Türkiye temsilcisi Hüseyin Baraner ise geliştirilen tüm yeni konseptlerin turizmi geliştirmek adına güzel girişimler olmasına rağmen, Antalya’daki alt yapı sorununun Türkiye’nin tatilcilere ülke deneyiminden çok, sadece dinlence ve eğlence deneyimi yaşattığını belirtti.
Baraner, aynı zamanda teknik ve altyapı sorunları ve yapılması gerekenlerin gerçekleştirilmemesinden dolayı Antalya’ya gelen turistlerin yalnızca otel deneyimi yaşadığını, otelden çıkıp şehri ve doğayı tanımaları için gerekli şartların oluşturulamadığını da belirtti.
“KALİTEDE İYİ REKABETÇİLİK DE EKSİK”
Ela Quality’nin ebeveyn şirketi Özak Global Holding Yönetim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ali Alp, Dünya Ekonomik Forumu’nun açıkladığı, turizmde rekabetçilik sıralamasında, Türkiye’nin sunduğu hizmet ve ürün kalitesine rağmen, 55’inci sırada olduğunu belirtti.
Alp, bugün kendimize rakip olarak gördüğümüz İspanya, İtalya gibi ülkelerle gerçek bir rekabet içine girmek istiyorsak, sunduğumuz hizmetin kalitesini gösterebilmek zorundayız” dedi.
TUI’nin konsepti uygulayacak otel arayışının iki yıl sürdüğünü, bunun bir buçuk yılında da şirketin kendilerini takibe aldığını belirten Ela Quality Resort Otel Genel Koordinatörü Vadi Karatoprak, “Sunduğumuz hizmetin kendimize göre bir standardı olduğu için TUI bizimle çalışmaya karar verdi. Pravida Resort, lüks yaşam tarzı olan dünyaya açık tatilcileri hedefleyen uluslararası bir otel konseptidir. Yeni otel markası hem 30 ile 50 yaş arası çiftlere ve bekarlara, modern tasarım ve teknoloji beklentisi olanlara aynı şekilde hitap etmektedir. Yeni modelimizle ülkemize de büyük katkılar sağlayacağız” dedi.