Güncelleme Tarihi:
Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, Twitter’ın popüler isimlerliyle yapılan proje için, “Bu projeyle sosyal medyanın gücünü bir kez daha anladık” dedi.
2 MİLYON SEÇENEK
Twitter’ın gerçek kimlikleri bilinmeyen fenomenleri ile temasa geçen Avea, önceki gün düzenlediği sürpriz partiyle yeni gençlik platformunu tanıttı. Avea, Woops ile genç segmentin mobil iletişim ihtiyaçları için 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneği hazırladığını duyurdu. Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, bu yılın gündem maddelerinden birisi olan “Y kuşağı” için farklı kampanyalar düzenleyeceklerini anlattı.
İKİ BÜYÜK GÜCÜ GÖRDÜK
Ertürk, ‘gizli parti’ hazırlığına değinerek, “Twitter üzerinden bu süreci yönetmek zevkli olduğu kadar stresliydi de. Sürpriz bozulmadan gençlerle buluştuğumuz için çok mutluyuz. Her zaman konuştuğumuz sosyal medyanın gücünü bu parti hazırlığında bizzat yaşadık. Gerçekten gençler ve sosyal medya birleşince inanılmaz bir enerji ortaya çıkıyor. Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması olan etkinlik 2 bini aşkın genci buluşturdu. Medya tüketim araştırmasına göre gençler, diğer kitlelere kıyasla TV’yi mecra olarak daha az tüketirken interneti çok yoğun kullanıyor. #BiBulussak partisi de bunu açıkça gözler önüne serdi. Etkinlik 4-5
günlük kısa bir sürede 30 milyonluk görünüm sağladı. Hedefimiz, gençlerde ‘Acaba sıradaki ne olacak?’ merakını canlı tutarak; rekabette farklılığı yakalamak” dedi.
24 saatte büyük ilgi
SEKİZ Twitter fenomeni kendi aralarında buluşup yüz yüze sohbet etmek üzere sosyal medya dışında bir araya gelmeye karar verdiler. Buluşma kararı, Twitter üzerinden takipçilerinin de bu buluşmada onlara katılmak istemesiyle çok büyük bir organizasyona dönüştü. Maslak Arena’nın Twitter’dan esprili bir dille ücret karşılığında buluşmaya ev sahipliği yapacağını duyurması üzerine ise Avea, “Ayıp ettiniz gençler, hesabı bize yazın” dedi. Türk pop müziğinin iki popüler ismi Hande Yener ve Murat Dalkılıç da fenomenlerin davetiyle performans sergilemek üzere bu büyük buluşmaya dahil oldular. Davetiyelerin Biletix’ten temin edildiği etkinliğin haberinin, sosyal medya üzerinden duyurulmasının ardından ilk 24 saat içinde, davetiye stoğunun yarısı tükendi.