Avea’dan ‘gizli’ Twitter operasyonu

Güncelleme Tarihi:

Avea’dan ‘gizli’ Twitter operasyonu
Oluşturulma Tarihi: Kasım 30, 2013 01:28

AVEA yeni gençlik markası ‘Woops’u tanıtmak için farklı bir yol izledi sosyal medya ile iki bini aşkın genci dört günde Maslak Arena’ya topladı.

Haberin Devamı

Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, Twitter’ın popüler isimlerliyle yapılan proje için, “Bu projeyle sosyal medyanın gücünü bir kez daha anladık” dedi.
Twitter’ın gerçek kimlikleri bilinmeyen fenomenleri ile temasa geçen Avea, önceki gün düzenlediği sürpriz partiyle yeni gençlik platformunu tanıttı. Avea, Woops ile genç segmentin mobil iletişim ihtiyaçları için 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneği hazırladığını duyurdu. Ertürk, bu yılın gündem maddelerinden birisi olan ‘Y kuşağı’ için farklı kampanyalar düzenleyeceklerini anlattı.

İKİ BÜYÜK GÜCÜ GÖRDÜK

Ertürk, gizli parti hazırlığına değinerek, “Her zaman konuştuğumuz sosyal medyanın gücünü bu parti hazırlığında bizzat yaşadık. Gerçekten gençler ve sosyal medya birleşince inanılmaz bir enerji ortaya çıkıyor. Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması olan etkinlik 2 bini aşkın genci buluşturdu. Medya tüketim araştırmasına göre gençler, diğer kitlelere kıyasla TV’yi mecra olarak daha az tüketirken interneti çok yoğun kullanıyor. #BiBulussak partisi de bunu açıkça gözler önüne serdi. Etkinlik 4-5 günlük kısa bir sürede 30 milyonluk görünüm sağladı. Hedefimiz, gençlerde ‘Acaba sıradaki ne olacak?’ merakını canlı tutarak; rekabette farklılığı yakalamak” dedi.

Haberin Devamı

24 saatte büyük ilgi

SEKİZ Twitter fenomeni kendi aralarında buluşup yüz yüze sohbet etmek üzere sosyal medya dışında bir araya gelmeye karar verdi. Buluşma kararı, Twitter üzerinden takipçilerinin de bu buluşmada onlara katılmak istemesiyle çok büyük bir organizasyona dönüştü. Maslak Arena’nın Twitter’dan esprili bir dille ücret karşılığında buluşmaya ev sahipliği yapacağını duyurması üzerine ise Avea, “Ayıp ettiniz gençler, hesabı bize yazın” dedi. Hande Yener ve Murat Dalkılıç da fenomenlerin davetiyle buluşmaya dahil oldu. Davetiyelerin Biletix’ten temin edildiği etkinliğin ilk 24 saat içinde, davetiye stoğunun yarısı tükendi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!